Gå til innhold

Har man krav på erstatning fra bhg når noe har blitt ødelagt av de som jobber der???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaga idag da jeg skulle hente snuppa det at noen i bhg har greidd å ødelagt hempene og glidelåsen på voksi-urban posen til snuppa!! har ikke hatt den posen hjemme på noen uker, så vet jo ikke når den har blitt ødelagt, for den kan vitterlig ikke brukes slik den er nå!!! og INGEN har sagt noe om det i det hele tatt!! vet det at det går an å være uheldig å ødelegge 1 (det er 2 stk på den lange glidelåsen), men BEGGE er fadern meg ødelagt!!

det jeg lurer på er, finnes det noen slags garanti på voksiposen eller "skal" barnehagen betale for reparasjon evnt en ny en???

*irritert idag!!!!!*

Skrevet

nei de har ingen erstatningsansvar for ting du har med i bhg

Skrevet

Tror liksom ikke at noen har ødelagt den med vilje heller??? Kanskje heller reklamasjon??

Skrevet

du kan jo heller ikke vite om de ansatte har ødelagt den?

Skrevet

Ingen krav på erstatning, i så fall må du vel bevise at det ble gjort med vilje. Vinterdresser som ikke tåler tørkeskap får en ikke erstattet selv om de blir godt ødelagt.

Skrevet

Kan jo være et barn som har ødelagt den?

Men er ganske sikker på at barnehagen ikke har noe erstatningsansvar, ihvertfall oppfordrer vår barnehage til å ikke ta med ting vi er veldig redd for, gjelder alt fra tøy til leker. Det vi tar med er på eget ansvar....

Skrevet

Hvis de ødelegger noe med vilje eller med grov uaktsomhet kan du kreve det erstattet direkte fra den personen som har gjort det.

Hvis barnehagen har ekstremt dårlige rutiner som gjør at man må forvente at tring blir vesentlig oftere ødelakt enn vanlig han du kreve erstattning fra barnehagen eller deres forsikkringsselskap. Det skal imidlertid veldig mye til. Skift heller hempene enn å forsøke å få noen erstattning.

Skrevet

Er jo klar over det når det gjelder leker og klær, tar jo alddri med noe sånt som jeg er redd for... voksiposene blir tatt ned når ungen skal sove, ungen blir lagt rett i den, og rett oppå ei høy hylle når ungen er ferdig å sove! og de " håndtakene" ( det man holder i for å justere glidelåsen) er rett og slett rivi av fra metallet og det fra begge sider!! blir så irritert, vet jo det at man kan være uheldig, men si ifra da for søren..... er tydelig at det har blitt "slitt fra hverandre" den glidelåsen og, for den ene siden av voksiposen er mye høyere opp enn den andre! og det kreves makt!

må få snakka med de.....

Skrevet

har hørt om flere voksiposer der den pingvinen på glidelåsen er falt av, så tror ikke det er så uvanlig. Dessuten blir jo den dradd i hele tiden da!

Skrevet

Hei, jeg har iglo troller pose og det er samme produsent. Den ene hempen man drar i for å dra opp glidlåsen, den metallgreia liksom, den brakk her for et par uker siden, posen er 6 mnd gammel, så skal ikke se bortifra at dette er dårlig produskjon el liknende ;(

Skrevet

De første posene som ble produsert hadde dårlig glidelås, så du har kanskje vært uheldig å fått en sånn pose? De har skiftet glidelås leverandør, så nå skal alt være i orden. Ta med deg kvitteringen og posen til butikken, så ordner det seg kanskje :)

Skrevet

Jeg har voksi urban pingvinpose og er skikkelig misfornøyd! Begge pingvinene falt av og glidelåsen gikk fra hverandre etter veldig kort tid.. Skulle klaget, men har ikke fått somla meg til det dessverre. Dumt, for den er jo knalldyr.. Bare sånn for å nevne det, kan være posen som rett og slett er dårlig..

Skrevet

Gutten min var for et par år siden med bhg på tur, de voksne hadde ikke stoppet de fra og klarte på et piggtrådgjerde og en boblebukse og jakken hans ble ødelagt og full av hull i, jeg kontaktet fagansvarlig i bhg, hun anbefalte meg og skrive en rapport og få uker senere fikk jeg beskjed om og kjøpe nye klær og sende inn kvittering så jeg fikk det dekt, men det var nok mest fordi de bhg ansatte ikke hadde stoppet ungene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...