Gå til innhold

er utrolig lettet etter første time hos fysio i dag=D

Stjernoye,mini, engel & micro

Anbefalte innlegg

endelig, og da mener jeg endelig var det noen som tok mine smerter og plager i rompa og bekkenet seriøst...

jeg har bekkenløsning og det var ingen tvil på det området, hun kallte det bakre bekkenløsning siden det sitter i halebeinet og ikke i de typiske stedene..så jah, det betyr at jeg ikke kan sitte så mye, hmmm og jobben min som er tilrettelagt allerede betyr kun sitting*mumle* så jeg blir nok sjukemeldt ut perioden til jeg går ut i permisjon...

uansett håper jeg på at behandlingen kan dempe smertene mine og at jeg kan fungere noenlunde normalt uten å hyle av smerter...

Fortsetter under...

jeg er 23+4 i dag=) nei er ikke noe godt heller=( er fælt når jeg også har en 4 åring som gjerne vil være med mammaen sin og mamma svarer som oftest at det klarer hun ikke, eller nei det går ikke osv=( er skikkelig sårt=( men håper på bedring nå...

uffda..stakkar deg da.....ikke lett for han å forstå sikkert heller men....hva skal man jre da?:/

men du må gi en lyd hvis du vil treffes en dag da! kanskje vi kan ta en liten kaffe eller noe....hvis du klarer sitte da??! vordan gjør du det da? sitte på skeive og osv? uff det hørtes vondt ut og håper jeg slipper unna den dritten der.....

klemmepå...you have my number;)

ja jeg har jo ikke sett deg på mange uker!:( og når jeg så deg sist sto jeg bak disken og så ikke magen din...bare fjeset ditt:(

nydelig fjes altså!!:) men er så nysgjerrig på hvordan kroppen din ser ut nå hehehehehe:D

GOD bedring så lenge!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...