Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjempeblogg du har :) Koser meg når jeg leser den, for ei glad og positiv jente du er !

Jeg skulle ønske å vite hvor jeg kan finne sånn graviditetskalender som du har.., :)

Kos deg masse videre :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Bicon♥ Gravid♥ :)

Tusen takk!!!!! Nå gjorde du meg kjempeglad!!!!

Du går inn på http://www.babyverden.no/ og trykker på terminkalkulator på høyre side og fyller inn dine datoer og vips så har du den!

Håper det er greit at jeg legger dette ut på bloggen min, da det sikkert kan være andre som lurer på det samme :)

Har du egen blogg? Når har du termin? Vet du om det er en eller to? hadde vært kos å følge deg. Du får holde meg oppdatert på graviditeten på bloggen min hvis du ikke har egen.

Ha en fin kveld!

Skrevet

Da skal jeg gå inn å plotte inn noen datoer, spennende å følge med på hva som skjer.

Er 6 uker i dag, og har termin 6.des, foreløpig.

Hakke snøring om det er en eller to, noen ganger lurer jeg på om det ER noe i det hele tatt. Blir litt psycho av dette her.

Skal til UL fredag om 2 uker, så da får jeg det skikkelig bekrefta liksom :)

Du må bare legge det ut på bloggen din ja, jeg har selv ingen blogg.

Tusen takk for svar, og ha ei fortreffelig helg :)

Skrevet

Jeg synes du er skikkelig modig som skrive om dette...håper mange "jeg blir lett gravide" leser dette og forstår hva vi holder på med...

Tøff jente! Og morsomt å se ett av "fjesene" her...

Skrevet

Hei Nurket1 - prøver 2010 :)

Tusen takk!!! Ja, det som vi går igjennom er hardt, men hvis man blir gravid er det jo verdt det :)

Ha en fin dag!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...