Gjest Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Hei igjen.. Noen som har lyst til å bli spådd hvordan neste mnd kommer til å bli. ?? Nå har jeg tid og lyst til å spå..Jeg trenger din fødselsdato så ska jeg se hva jeg får opp.. I første omgang tar jeg 3 personer,orker jeg flere kna vi se om jeg kan ta flere.,Men i første omgang tar jeg 3 stk.. Jeg velger selv hvem jeg spår,så det går ikke på hvem som var nr 1 eller nr 10 i køen. ..De jeg velger får besjed her på denne tråden.. Ha en flott dag alle sammen..
Tante_Esel Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 heisann jeg lurer på hvordan sommeren blir og også om du ser noen graviditet på meg i 2010 evt når kan godt se tilbake om du har noen spm 031183
magica fra tryll Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 291266:) Litt om det du måtte få opp...Flere barn? Kjønn? Hva som helst:) Kan se tilbake:)
Gjest Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 Heia.. pynter opp i boligen. Du kan gjerne være litt egoistisk, for det har du fortjent. Penger vises også i kortet - det kan være gaver, arv, gevinster eller inntekstøkning. Kjærlighet til naturen vises også - du liker å få ting til å groKorta mine sier at du blir gravid dette året.. Før det går et år,men tipper fra 2-8,Men jeg tror om 6 mnd.Tid er veldig vansklig å si nøyaktig.. Denne sommeren ser ut til å bli veldig spennede ,det er mye som skjer framover.Sp fra mai til aug er det mye spenende..Ni mynter viser seg når du har materiell trygghet, og får dekket alle behov. Nå kan du unne deg å konsentrere deg om de bedre ting i livet. Kortet står for fornøyelser og finkultur som kunst og musikk. Kanskje du koster på deg noen nye klær eller . Dette er deg ; Begrenes pasje er en følsom, ung person. Han funderer mye over livet, er romantisk og har lett for å drømme seg bort. Han har stort behov for oppmerksomhet og kjærlighet. Begrenes pasje har god intuisjon og er poetisk. Kortet kan også tyde på nye begynnelser. En ny forelskelse eller starten på et forhold som trenger omsorg. Eller en fødsel, enten en barnefødsel eller fødelselen av kreative ideer eller nye følelser. Kortet kan ofte bety at du får en nyhet eller en beskjed, gjerne innen det følelsesmessige området Makt er et viktig element i en situasjon med to staver. Du har en solid dose vågemot, oppfinnsomhet og energi, og står klar til å erobre verden. Dette er et lovende kort som sier at suksess er mulig, selv om det betinger stort engasjement og hardt arbeid. Dette er riktig tidspunkt for å sette ideene ut i livet. Enda har du ikke alle svarene, men er villig til å lete for å finne dem. Vær sikker på at du bruker makten klokt og opptrer ærlig. Kortet kan også vise til et vellykket partnerskap og et produktivt møte mellom to sjeler.
Kicam Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 Hei! Jeg skulle gjerne blitt spådd av deg:) Har ei venninne som du traff akkurat på, så har hatt lyst til å høre hva du ser i min nærmeste fremtid? og evt. graviditet? Tusen takk på forhånd:) Du er en knupp hvis du ser på meg:)
Gjest Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Hei Kicam. Kan gjerne se på deg.. Men da trenger jeg din fødselsdato.. Sier du det ja.så artig da--
Gjest Skrevet 12. april 2010 #8 Skrevet 12. april 2010 Heia.. Skjedde noe da jeg sku sende inn,men denne sku da Adine ha.. Adine håper ennå.. Du kan gjerne være litt egoistisk, for det har du fortjent. Penger vises også i kortet - det kan være gaver, arv, gevinster eller inntekstøkning. Kjærlighet til naturen vises også - du liker å få ting til å groKorta mine sier at du blir gravid dette året.. Før det går et år,men tipper fra 2-8,Men jeg tror om 6 mnd.Tid er veldig vansklig å si nøyaktig.. Denne sommeren ser ut til å bli veldig spennede ,det er mye som skjer framover.Sp fra mai til aug er det mye spenende..Ni mynter viser seg når du har materiell trygghet, og får dekket alle behov. Nå kan du unne deg å konsentrere deg om de bedre ting i livet. Kortet står for fornøyelser og finkultur som kunst og musikk. Kanskje du koster på deg noen nye klær eller . Dette er deg ; Begrenes pasje er en følsom, ung person. Han funderer mye over livet, er romantisk og har lett for å drømme seg bort. Han har stort behov for oppmerksomhet og kjærlighet. Begrenes pasje har god intuisjon og er poetisk. Kortet kan også tyde på nye begynnelser. En ny forelskelse eller starten på et forhold som trenger omsorg. Eller en fødsel, enten en barnefødsel eller fødelselen av kreative ideer eller nye følelser. Kortet kan ofte bety at du får en nyhet eller en beskjed, gjerne innen det følelsesmessige området Makt er et viktig element i en situasjon med to staver. Du har en solid dose vågemot, oppfinnsomhet og energi, og står klar til å erobre verden. Dette er et lovende kort som sier at suksess er mulig, selv om det betinger stort engasjement og hardt arbeid. Dette er riktig tidspunkt for å sette ideene ut i livet. Enda har du ikke alle svarene, men er villig til å lete for å finne dem. Vær sikker på at du bruker makten klokt og opptrer ærlig. Kortet kan også vise til et vellykket partnerskap og et produktivt møte mellom to sjeler.
Gjest Skrevet 13. april 2010 #10 Skrevet 13. april 2010 Magica fra Tryll.. Heisann.. Jeg tenkte egentlig kun å spå dere hvordan denne mnd og neste mnd bli skjønner du..Skrev denne mnd og neste mnd jeg tilbydde.Men ser at det er flere som har misforstått meg.. Jeg gjøre noen unntak lenger ned her men det tar så langt tid å spå det dere ønsker .Bruker ca 1,5 til 2 timer per person når jeg spår og skriver ned det jeg ser.Bruker masse energi osv,Men ta gjerne kontakt på mail ( [email protected] ) hvis dere ønsker årslegg eller svar på deres spørsmål,så ska jeg svare dere så fort jeg rekker det...Men dere må sikkert vente noen timer,en dag eller noe sånt.. Skriv ned fødselsdato ,og konkrete spørsmål.. Spår deg i alt,men ikke død osv.. Ha en flott dag
magica fra tryll Skrevet 13. april 2010 #11 Skrevet 13. april 2010 Se på denne og neste mnd du, sånn som du hadde tenkt:) Var i forhold til det jeg mente å stille sp.mål:) (Men ble kanskje litt feil....) Klem
STA Skrevet 13. april 2010 #12 Skrevet 13. april 2010 Hva kan du se om meg? Arbeid,ankel,graviditet,kjønn og hus:) Jeg 20.02.81 ha en flott dag du også rosene:)
Ønskerbarn!! Skrevet 13. april 2010 #13 Skrevet 13. april 2010 Kan du se noe om meg? Graviditet? forhold? osv:) Jeg 10.08.92! og han 31.08.90 )
sheba83 Skrevet 13. april 2010 #14 Skrevet 13. april 2010 Jeg lurer på om du kan se om mannen min får huslånet og om vi får kjøpt andre halvdel av huset vi bor i. dette er ting som jeg håper skjer innen uker så hvis du har tid så hadde jeg satt pris på svar Jeg er født 11.03.83 og mannen min 31.08.88 (ser du noe annet spennende så vil jeg gjærne høre det )
Tante_Esel Skrevet 15. april 2010 #16 Skrevet 15. april 2010 heisann tusen takk fo dette. må bare si at du beskriver meg godt har også akkurat fått inntektsøkning, og føler at ting går fremover nå etter en god stund med stillstand!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå