Gå til innhold

håpet svinner bort

Anbefalte innlegg

Skrevet

da reiser jeg til sykehuset for å få bekreftet eller avkreftet mine mistanker om en ny sa. Hadde håpet at det skulle gå greit denne gangen, men ser ikke slik ut.

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

krysser fingrene for deg!

Skrevet

uff, lykke til, håper spiren klorer seg fast!!!!!

Skrevet

Hvordan er ul gått? krysser fingra for deg, og at du fikk et positivt svar

Skrevet

så var jeg kommet hjem igjen, etter flere timers kjøring til nermeste sykehus, og litt venting der. men må si det gjorde ingen ting. for mer velkommen noen plasshar jeg aldrig følt før. Førde sykehus skal skrytes opp i skyene.

følte jeg ble hørt i mine bekymringer fra jeg gikk inn døren til jeg gikk ut, hos den gynikologen der.

vel resultatet av selve ulen gjorde meg ikke klokere. fikk vite og se at det var en graviditet der, men det var ikke noe hjerteslag å se. dette kunne komme av to ting, det ene at det var ett dødt embrio, eller at det var for tidlig for hjerteslag enda, noe som størrelsen på embrioet kunne tyde på. hvis det så er, er jeg noe kortere på vei enn jeg trodde ut fra mens termin.

men jeg skal inn om en uke for ny ultralyd, så vi får krysse fingrene frem til da. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXx

Skrevet

Å så bra. :) Godt de tok godt i mot deg!

Så får vi bare krysse fingrene, da!!!

Stor klem!

Skrevet

Krysser fingrene for deg,,, er nå det verste å vente i uvisshet, men forhåpentligvis er alt ok!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...