Gå til innhold

Gode nyheter! Men.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt bra med mannen min sine svømmere! Hipp hurra, vi er så gla'! :)

Men.......... Da er det jo meg da...? Tanken kom snikende rett etterpå... Og den er ikke god! Samtidig er jeg utrolig glad for at han har bra svømmere...

Phu.. Mye tanker og følelser rundt denne prøvingen... Vi er nå inne i vår 17 pp............... Prøvd 1,5 år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger ikke være noen av dere. Er ikke sikkert de finner noe "feil" med deg heller. Har opplevd det samme jeg. De fant ingenting galt med noen av oss, men vi måtte ha prøverør for å få vårt andre barn. Nå prøver vi på tredjemann, og jeg har blitt gravid to ganger, men mistet. satser på at det skal gå tredje gangen nå :-) Lykke til

Skrevet

Tuuuuuuuuusen takk for oppmuntrende ord! Det hjelper.. Og takk for at du hørte på hjertesukket mitt ;)

Ønsker dere lykke lykke til med nr 3, håper det går bra "hele veien" snart. Tvi tvi! :)

Skrevet

Men så flott da :) Var nok en lettelse å høre. Alt er sikkert i orden med deg også. For noen tar det bare litt tid før det klaffer. Tiden er nok din snart den også :)

Lykke til videre.

klem

Skrevet

Så bra at han har gode svømmere :)! var han alene og testet seg?

Jeg hater at andre sier det til meg, og så sier jeg det til deg nå *ler* MEN det sies jo at når en er opphengt og stresser med å bli gravid så skjer det ingenting, mens i det man slipper taket så skjer det.

Altså det jeg vil fram til er at det slettes ikke er sikkert at det er noe galt med deg :)

Likevel kan det være lurt å få utredning for å enten utelukke eller bekrefte om noe er galt eller ikke.

Uansett lykke til :)

Skrevet

Tusen takk, Carina :) Sender maaange lykkeklemmer tilbake :)

Takk for gode ord, mrspoo! Han var alene og testet seg, var visst en KJIP opplevelse.. Men verdt det :)

Jeg fikk en avbestilt time hos gynekologklinikken i drammen, så jeg skal dit allerede tirsdag! Innvendig ul og sånn.... Noe spes jeg bør "mase" om der..? ;)

Vet det bare kan ta litt lang tid med oss, men vet også at det kan være en mikro-ting som må til for å puffe oss dit vi vil... Håper uansett at den som venter på noe godt............ :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...