Gå til innhold

Hurra..Her kommer jeg...Så glad.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en ubeskrivelig fantastisk opplevelse jeg hadde i dag på Ultralyd. For en utvikling fra uke 9. Jeg trudde jeg var 11+3 i dag, MEN jeg er 12+0 i dag sa gynokologen. Jippi. Alt så bra ut. Bebisen sov først, men etter en stund beveget den seg masse med armer og bein. Tok seg til nesa og munn. 6,5 cm . Legen syntes det ser ut som en gutt pga en tut ut, MEN dette er veldig usikkert pga klitoris og penis er veldig likt enda.

Så nå fikk jeg komme hit litt før siden jeg ble satt fram. Deilig.

Jeg ble så rørt at det kom noen tårer i øynene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er så inderlig og hjertelig velkommen!!! :)

Fortsett å nyte svangerskapet!!!

Klem og god helg!

Skrevet

Så flott! gratulerer. Har fulgt litt med på deg på 1-tri. Du virker som ei tøff og varm jente. Klem.

Skrevet

Velkommen!! Så hyggelig å få deg inn hit lit før da ;-)))

Jeg fikk også samme beskjed under UL i uke12, at det ser ut som en liten gutt. Tar det fortsatt med en klype salt, men morro er det også uansett.

Skrevet

Tusen takk for velkomsten jenter...

Dere er så fantastiske altså:=) Ja nå skal alt gå bra for oss. Legen sa at jeg skulle ikke bekymre meg og bare nyte at jeg er i fin form.

Ja dette blir så spennende å se hva vi får. Jeg har jo en guttefølelse denne gangen. Har ei datter fra før av.

Kos dere jenter...Vi må holde kontakten. Dere er super herlige:=))))

Klem til dere fra meg.

Skrevet

Se der er du også ja! Velkommen hit!

Og gratulerer med vel overstått UL. ;)

Skrevet

Takk takk, Nøtta.

Ja nå skal vi kose oss med voksende mage:=))))

Skrevet

Grattis så mye og velkommen skal du være- alltid gøy å bli flyttet fremover noen dager;)

Skrevet

Velkommen- og heldiggris er du som er flyttet frem noen dager:) *drømmedrømme*

Skrevet

Ja å bli flytta bare noen dager fram hjelper det:=) *smiler*

Nå har jeg vært å gått tur i det strålende været vi har nå og 14 varmegrader i skyggen. Vært i byen med ei venninne og kosa oss i sola. Deilig.

I kveld blir det bursdagfeiring for ei venninne. Så får jeg se på alle de som blir fulle. Hehe. Godt å slippe å våkne opp i dårlig form ja.

Mye bedre å gå gravid:=)))

Skrevet

Gratulerer så masse - og så kjekt at du kom etter meg inn hit så fort!!! Hurra :) :) :) Gleder meg til vi skal skåle i champagnebrus jeg :)

Ha en strålende helg!!!

Klem klem

Skrevet

Kjære Sunshinebaby70

Ja jeg gleder meg også til vi skal skåle sammen med Champagnebrus:=)))) Ååååå, dette er så herlig følelse.

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...