mamma til en snart to Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 hei, noen som vet hvor de selger fine sommerkjoler som du kan ha selv med litt mage ? ikke så alt for dyrt. skal i bryllup i slutten av april, men jeg gidder ikke bruke tusenvis på en kjole jeg bare kan bruke når jeg er gravid, så er det greit om jeg kan bruke den resten av svangerskapet håper på masse svar
C_line har gutt +jenteimagen Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 dytter... Trenger samme type kjole - skal i bryllupp i beg av mai.... å ikke nok med det, men er blitt spurt om å være forlover til dette hastebrylluppet!! SUKK:.....
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Dyttter jeg og.Skal i bryllup, konfirmasjon og barnedåp (alt skjer i mai) Vil ikke kjøpe for dyrt.
Gjest Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Samme her! Trenger kjole til 4 anledninger de neste ukene, men det er så vanskelig å finne noe fint som magen og ser fin ut i... Håper noen har gode tips:)
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Sjekk http://www.asos.com/Women/Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813 Mange fine kjoler og ok priser. Jeg har bestillt derfra, går ganske raskt og kommer i vanlig post. Husk at det blir toll (mva 25 %) + fortollingsgebyr hvis varen koster mer enn kr 200,-. Men det "tjener" man inn i og med at pundet er så lavt = god kurs. Lykke til!
doble<3<3 Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 ååå, så mye fint.. finner ingenting i butikkene her jeg.. skikkelig kresen kan man jo kanskje si, men her likte jeg masse =) Tusen takk!!
Heffalompen_85 Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Toll, er det 25%? Fortollingsgebyr, hvor mye er det? Kjempe mye fint på denne siden:)
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 10. april 2010 #9 Skrevet 10. april 2010 Jeg tror summene blir slik: 25 % av kjøpesummen som overstiger kr 200,- Fortollingsgebyr varierer av en eller annen grunn mellom kr 110-130. Ei venninne av meg bestillte for kr 1500,- eller noe sånt og fikk visst et ekstragebyr, det må ma kanskje være obs på (jeg har bestilt for kr 900 og ikke fått noe ekstragebyr). Går an å ringe tollvesenet eller sjekke nettsidene hvis man er usikker. Med det samme jeg er på anbefalingene slenger jeg på www.topshop.co.uk - de har egen maternitylinje som er suuuuuperfin, men ikke så mye festklær, stort sett hverdagstøy. Bra for det! Men det tok over tre uker fra bestilling til varen kom.... Kanskje like greit å dra til Sverige eller Danmark og handle en av butikkene deres. Jeg er supersær på klær og har vært mer enn skuffet over utvalget i norske butikker. Drar til Gøteborg for å handle denne måneden og London i mai, hehe. Sånn blir det med oss moteslaver!
Stolt mamma! Skrevet 10. april 2010 #10 Skrevet 10. april 2010 JIPPI!!! Her var der mange fine kjoler til bryllup!!!! Her skal jeg bestille!! Men lurer på en ting - jeg pleier å bruke str.36/38 - hvilken str bør jeg da bestille?
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 10. april 2010 #11 Skrevet 10. april 2010 Strl 12 er 40 og det er tilpassede størrelser, dvs at du skal egentlig bestille den størrelsen du vanligvis bruker, tror jeg. Sjekk size chart, det er en egen oversikt over maternity-størrelsene hvor det også er angitt centimetermål byste, mage, hofter. Jeg brukte denne da jeg bestilte og det gikk bra. lykke til!
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 10. april 2010 #12 Skrevet 10. april 2010 Åja, jeg må legge til at kjolen jeg bestilte fra Top Shop faktisk var litt liten i størrelsen. Den passet, men det hadde nok størrelsen større gjort også, særlig om noen måneder, hehe. Men det er vanskelig å finne noe som passer hele sv.skapet, tror jeg. I alle fall for min del ettersom puppene er på vei til himmels, mens hoftene er ganske lik størrelse som før. (NB - klager ikke!)
mamma til en snart to Skrevet 10. april 2010 Forfatter #13 Skrevet 10. april 2010 Nettopp bestilt 2 fine kjoler fra http://www.asos.com/Women/Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813 tusen takk for gode tips Hjertelyd. var foresten veldig billig og
meg83 Skrevet 10. april 2010 #14 Skrevet 10. april 2010 Jeg har et bra tips Jeg kjøpte kjole i en butikk i Oslo, men merket er Boob, og det finnes vel flere steder i landet Det er den blå i midten av det første bildet som kommer opp på nettsiden... Det er egentlig en ammekjole, men den passer like fint til gravide, og ammefunksjonen er ikke synlig. Jeg skal bruke den til 17.mai, bryllup i mai og august og kanskje litt til hverdags. Den er ikke i utgangspunktet så veldig stivpynta, men man kan gjøre mye med litt tilbehør =) Utrolig deilig og tynt stoff! Anbefales! http://boob.se/boob_swe.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå