Gå til innhold

når ringer man legen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare inne i min 6 uke tror jeg.. men når ringer jeg legen? Jeg er helt grønn på dette. Hvor tidlig har dere andre gjort slike ting??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ringte for å bestille legetime dagen etter jeg fant ut, siden det var stengt da pga helligdag. Si hva det gjelder, så får du time når det har gått noen uker, ettersom når de mener du kommet langt nok i svangerskapet. Jeg ringte i tillegg jordmor bare for å sjekke når omtrent jeg burde dra til legen, jeg fikk time første uka i mai, men synes det er sååå fryktelig lenge til :(

Skrevet

Jeg ringte legen for et par dager siden, da var jeg ca 7 uker på vei. Jeg fikk ikke time før i uke 12, så det er nok ikke noe å stresse med. Er vanlig å gå på første kontroll mellom uke 8 og 12 har jeg hørt :)

Skrevet

Jeg fikk time i begynnelsen av mai, da er jeg i uke 12.

Hun jeg pratet med sa det ikke var noe vits i å komme før i uke 12 for det er da de skal ta elle blodprøvene. De kan/ bør man ikke ta før da.

Jeg synes også det er veldig veldig lenge til. 3uker og 2 dager....

:)

Skrevet

Ringte med en gang. Da var jeg mellom 5 og 6 uker på vei.

Fikk time da jeg var 11+2.

Skrevet

Jeg ringte for noen dager siden og jeg er i uke 5+2 nå. Fikk heller ikke time før jeg er 11 uker på vei. Siden dette er første gangen for meg, og jeg reiser til egypt i starten av mai så fikk jeg time hos jordmor i uke 8 for å lytte og se at alt er i orden :) Dette etter egent ønske.. synes det er så lenge til uke 11 hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...