Vårbarnet med to små Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Jeg er bare inne i min 6 uke tror jeg.. men når ringer jeg legen? Jeg er helt grønn på dette. Hvor tidlig har dere andre gjort slike ting??
mamma til lillingen Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Jeg ringte for å bestille legetime dagen etter jeg fant ut, siden det var stengt da pga helligdag. Si hva det gjelder, så får du time når det har gått noen uker, ettersom når de mener du kommet langt nok i svangerskapet. Jeg ringte i tillegg jordmor bare for å sjekke når omtrent jeg burde dra til legen, jeg fikk time første uka i mai, men synes det er sååå fryktelig lenge til
studentmamma til gullgutten Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Jeg ringte legen for et par dager siden, da var jeg ca 7 uker på vei. Jeg fikk ikke time før i uke 12, så det er nok ikke noe å stresse med. Er vanlig å gå på første kontroll mellom uke 8 og 12 har jeg hørt
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Jeg fikk time i begynnelsen av mai, da er jeg i uke 12. Hun jeg pratet med sa det ikke var noe vits i å komme før i uke 12 for det er da de skal ta elle blodprøvene. De kan/ bør man ikke ta før da. Jeg synes også det er veldig veldig lenge til. 3uker og 2 dager....
Ziz Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Ringte med en gang. Da var jeg mellom 5 og 6 uker på vei. Fikk time da jeg var 11+2.
Student89 Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Jeg ringte for noen dager siden og jeg er i uke 5+2 nå. Fikk heller ikke time før jeg er 11 uker på vei. Siden dette er første gangen for meg, og jeg reiser til egypt i starten av mai så fikk jeg time hos jordmor i uke 8 for å lytte og se at alt er i orden Dette etter egent ønske.. synes det er så lenge til uke 11 hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå