2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Jeg har så dårlig samvittighet fordi jeg ikke gjør mer med tvillingene når de er våkne, samtidig som jeg er klar over at det ikke er så veldig mye å "finne på" med de enda. Men er det noe man kan gjøre? Noe som de reagerer på?
abella Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Syng for dem! Knerten elsker å bli sunget for, det har han gjort siden han ble født. Det virker også veldig beroligende på han. Nå er han 4,5 mnd og Lille Petter Edderkopp er favoritten, for da gjør mamma masse morsomme bevegelser med hendene i tillegg.
2 prinsesser + liten spire=) Skrevet 9. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2010 synger gjør jeg hele tiden, går og nynner for meg selv konstant. og synger direkte til dem. da håper jeg de blir litt glade av det!
ellen-propellen Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Prate med de. Nå er min bare 6 uker,men vil arøøøø'er masse. Og smiler.Og så bobler hun ivei med sine lyder mens jeg hermer etter de. Vi skal snart igang med å le, og da blir det artig. Kiling,mageblås,tåblås og alt det der:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå