Panterjenta85 Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Hadde egentlig tenkt å venne snupp av med nattpuppen, men siden hun er så uinteressert på dagtid mente helsesøster at jeg burde vente fordi hun har behov for morsmelk til hun er ett år. Men er jo stress å amme om natta da. Jeg kjenner jeg blir mer og mer sliten av å skulle våkne to ganger i løpet av natta. Det helsesøster sa var at hun hadde behov for rundt 7dl morsmelk i døgnet og om jeg ikke klarte å amme henne på dagtid kunne jeg ikke la være å amme nattestid med mindre jeg gir tillegg om dagen. Men hun liker ikke erstatningen, så der er jeg like langt... Men kan det være hun blir mer interessert i puppen på dagtid om jeg bare gjennomfører nattavvendingen likevel? Eller er helsesøster ei smart dame? Hadde ikke gjort noe om snupp begynte å sove rundt av seg selv... Det har vi enda til gode å oppleve.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Til begge ungene her har jeg hørt at de ikke trenger melk om natten når de spiser 4 faste måltid om dagen. Jeg synes det virka veldig merkelig det hs sa til deg jeg da men..... Jeg hadde bare slutta, så hadde ho nok spist det ho ville ha om dagen.
Panterjenta85 Skrevet 11. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2010 ja hun får jo nok mat, men hs mente at siden hun er under året så bør hun få i seg noe morsmelk i løpet av døgnet og ikke kun drikke vann. Derfor mente hun at siden snupp bare tar puppen om natta bør jeg fortsette med det slik at hun får i seg de viktige stoffene i mm. Men det er da mange som har slutta med puppen før dette vel? (og da uten å begynt med mme)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå