Gå til innhold

bare meg fra Bergen her inne tro??

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ha ha stjernoye!!!!:D

JEG VET HVOR JEG SKAL FINNE DEG!! MOAHAHAHAHA:)) HIHIHi:)

men det er ikke mange fra bergen her sånn i det store hele..føles sånn..men ejg føler meg absolutt ikke alene altså...har venner sånn at det er sagt hehehehe:)))))

lucy: ja har jo hausken baby jeg også;) alder betyr da ikke noe!! :)

er 10+4 idag.... du da?:)

Annonse

hallaien du!;) måsje glemme å stikke innom her vettu!:)

15 uker ja...iden flyr for noen;) tar tid å forstå dette her ja......er fremdeles litt sånn at jeg ikke fatter det.....selv om jeg har funnet hjertelyden selv og sett det på ul opp til flere ganger nå.....

jordomr 4 mai..14 uker da så da får jeg vel tømme hodet mitt:)

Halloo:-)

Ha god tid når du skal til jordmor. Jeg hadde "fellestime" med andre kl 12:30 før hun tok inn en og en. Da jeg kom inn til min alenestund var kl 14:00 og jeg måtte være hjemme med bilen til sambo kl:14:15 da han skulle på jobb, så det gikk raskt i svingene og hun fikk ikke mange spørsmål fra meg

Annonse

hæ??? felles time hos jordmor?? aldri hørt om:) hvordan var det da?

hvor går du hen da?

ikke lenge til det er fødsel på deg mammaen til helle+2 imagen:)

vet du kjønn denne gangen da?:)

skal alle her vite kjønn når den tid kommer?:)

Dvs at siden første time hos jordmor inneholder mye generell info som er felles for alle som noen lunde er kommet like langt i graviditeten så innkaller jordmor flere samtidig for å spare tid. Dessuten mente hun at det var greit for oss damer å møtes. Vi kunne ikke ta med oss partneren vår. Så først så hadde vi en del felles info, vi fikk stille spm, hun spurte om hvordan vi følte oss og slikt og så kalte hun inn en og en etterpå for å veie oss, for å høre hjertelyd (blodtrykket tror jeg hun glemte å ta) og for å gi ny time midt i juni.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...