Gå til innhold

Så utrolig distrè...Argh!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sur på meg selv i dag! Stresset hele uken med at jeg må huske jm time, bare for å finne ut i dag at den var i går!!! Argh!!! Er det mulig?? Så takket være meg selv så blir første jm kontrollen min når jeg er 16+4, flink eller? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei... eg har ikke glemt en time hos jm..men eg glemmer alt annet.. temmelig frustrerende.. skulle tro at ammetåka ikke kom før en begynte å amme men der tok eg feil... har min første time hos jm torsdag ...gleder meg masse...har termin 27 sept..

Ønsker deg masse lykke til...

Skrevet

Hehe...du er ikke alene. Jeg klarte å mikse datoene for første svangerskapskontroll - slik at jeg ikke møtte opp - var sikker på det var dagen etter. Skikkelig sløvt når jeg er gravid for 5. gang uten et eneste barn som resultat - 100% sykemeldt og fulgt opp av både spesialister og sykehus. Men - min egen fastlege - henne glemte jeg... :-S

Fikk heldigvis time veldig kjapt etterpå og fikk tatt alle blodprøver den dagen jeg skulle vært der....de hadde forståelse, men jeg var bare kjempeflau :-S

Skrevet

Det er jo helt utrolig da! Spesielt siden jeg sier til samboer at " nå må vi ikke komme for sent, da blir jeg sur!" Hehe, så er JEG bare en dag for sen! *Flau* Men jeg har jernanemi så blir litt glemsk av det. ( Skylder hvertfall på det!;) Jeg har termin 28.sept og ny time hos jm også på torsdag! :) Lykke ønskinger tilbake :)

Skrevet

Hehe, det var akkurat det jeg gjorde også!:) Særs pinlig etter å ha holdt den talen til samboer om at det ikke går an å komme for sent!:P Så var det veldig viktig å være til den time og, siden jeg har gått med blødninger i flere mnd nå, så jeg har endel spørsmål til jm! ( Mistet en tvilling) Skjønner du har hatt/har det tøfft, kan jeg spørre om hva som er din historie? Du trenger ikke å fortelle altså :) Men det er godt du ble møtt med forståelse :) Meg lo de bare av ( de kjenner meg og jeg har vert like forvirret hver gang jeg har gått gravid), men de ordnet meg selvsagt en ny time med en gang jm hadde åpning! :)) Sånn er det bare å være vims - må bare gjøre det beste ut av det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...