*Oktoberprins:)*HØYGRAVID* Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Sur på meg selv i dag! Stresset hele uken med at jeg må huske jm time, bare for å finne ut i dag at den var i går!!! Argh!!! Er det mulig?? Så takket være meg selv så blir første jm kontrollen min når jeg er 16+4, flink eller?
heltutrolig #Overtid# Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Hei... eg har ikke glemt en time hos jm..men eg glemmer alt annet.. temmelig frustrerende.. skulle tro at ammetåka ikke kom før en begynte å amme men der tok eg feil... har min første time hos jm torsdag ...gleder meg masse...har termin 27 sept.. Ønsker deg masse lykke til...
Sunshinebaby70_er mamma :) Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Hehe...du er ikke alene. Jeg klarte å mikse datoene for første svangerskapskontroll - slik at jeg ikke møtte opp - var sikker på det var dagen etter. Skikkelig sløvt når jeg er gravid for 5. gang uten et eneste barn som resultat - 100% sykemeldt og fulgt opp av både spesialister og sykehus. Men - min egen fastlege - henne glemte jeg... :-S Fikk heldigvis time veldig kjapt etterpå og fikk tatt alle blodprøver den dagen jeg skulle vært der....de hadde forståelse, men jeg var bare kjempeflau :-S
*Oktoberprins:)*HØYGRAVID* Skrevet 9. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2010 Det er jo helt utrolig da! Spesielt siden jeg sier til samboer at " nå må vi ikke komme for sent, da blir jeg sur!" Hehe, så er JEG bare en dag for sen! *Flau* Men jeg har jernanemi så blir litt glemsk av det. ( Skylder hvertfall på det! Jeg har termin 28.sept og ny time hos jm også på torsdag! Lykke ønskinger tilbake
*Oktoberprins:)*HØYGRAVID* Skrevet 9. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2010 Hehe, det var akkurat det jeg gjorde også! Særs pinlig etter å ha holdt den talen til samboer om at det ikke går an å komme for sent! Så var det veldig viktig å være til den time og, siden jeg har gått med blødninger i flere mnd nå, så jeg har endel spørsmål til jm! ( Mistet en tvilling) Skjønner du har hatt/har det tøfft, kan jeg spørre om hva som er din historie? Du trenger ikke å fortelle altså Men det er godt du ble møtt med forståelse Meg lo de bare av ( de kjenner meg og jeg har vert like forvirret hver gang jeg har gått gravid), men de ordnet meg selvsagt en ny time med en gang jm hadde åpning! ) Sånn er det bare å være vims - må bare gjøre det beste ut av det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå