Gå til innhold

ang ryggplager:/

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

har hatt en følelse av å være "trøtt" /stiv korsryggen siden rugetiden..men nå er ddet vondt og nesten litt vanskelig å rette seg helt ut etter å ha sittet en stund og skal til stående stilling....går bar når jeg først er oppe....og har fått rettet meg ut

også blir jeg utrolig fort trøtt og "stiv" i ryggen når jeg går mye.eks å shopping eller leignende...da må jeg bøye meg heelt ned for å strekke ut ryggen.....har dette med graviditeten å gjøre eller har jeg barer en kranglete rygg????:( det stikker/"dunker" i skambenet også nå den siste uken...litt små vondt..som tannverk på en måte?

syns ikke det høres ut som bekkenløsninge heller i grunnen så blir jo litt bekymret for at dette er kommet for å bli:´(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141700472-ang-ryggplager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm...kanskje?

men har hatt denne trøtte/stive/vonde følelsen i 3 mnd snart men alle de tre følelsene blir bare sterkere....hmm....blir det sånn ved låsning da?jeg aner ikke.....får vel bare ta det opp med legen...

Høres ut som bekkenløsning. Jeg har to svangerskap bak meg, med bekkensmerter og ryggsmerter. Sykemeldt etter begge svangerskapene å hadde nå etter 2,5 år siden sist fødsel endelig blitt bedre i rygg/bekken.

Fant ut i påsken at jeg var gravid igjen, tok test etter jeg hadde rygg/bekkensmerter etter en skitur. Kjente igjen smertene med en gang.

Viktigste med bekkenløsning er å ta symptomene på alvor å starte med fysioterapi for å forbygge plagene. Du blir ikke bedre når du først har fått vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...