Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Hvordan i så tilfellet? Jenta mi tisset MYE i sofaen vår i går og den stinker noe voldsomt! Noen med gode råd please? har prøvd å vaske flekken med grønnsåpe. Lukten er helt forferdelig og jeg synes den brer seg over hele huset Hjelp ønskes!
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 prøvd slik x it som skal fjerne lukt? Vil foreslå at du i fremtiden har noe under når dattera di sitter i sofaen om hun ikke er helt bleietørr ennå. Går forresten kanskje ann å låne en slik støvsuger som støvsuger vann en plass? da kan du bløte opp, og så støvsuge det opp etterpå.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Steamer er nok det beste tror jeg........
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Takk for tips? Flere? PS. jenta mi er 4 år og er bleiefri. Igår hadde hun feber og sov og tisset seg ut når hun sov tror jeg
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 sønnen min spydde i sofaen vår, å vaska med grønsåpe for å fjerne det men det funka ikke. Så fikk jeg tips om at jeg skulle fukte med en klut på det området hvor han hadde spydd å helle masse potetmel over. Det var for å trekke ut all fuktigheten. Når det var tørt støvsugde jeg det opp. Så skulle jeg ta vanilje sukker å gnikke inn i sofaen også støvsuge det bort etterpå!! Det lukta litt vanilje sukker noen dager, men så ble all lukten borte:D Syns det var et bra tips siden det er sånn man har hjemme å det kunne ikke virket bedre:D
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 det skal jeg jaggu prøve akkurat nå! Du skal få vite hvordan det går:) hehe.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2010 #7 Skrevet 10. april 2010 HI her. De siste dagene har jeg fukta sofaen med vann (med litt grønnsåpe i), helt potetmel over, latt det absorbere og tørke inn, samt vaniljesukker etterpå. Og det FUNKER!!!! Nå er jeg på andre runda med potetmel og nå kjenner jeg nesten ikke lukt lenger! Tusen hjertelig takk for et supert tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå