Gå til innhold

Jeg er rar... Om fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg må kalle meg selv litt rar av og til. For selv om jeg har født to ganger før, og vet at det var så smertefullt at jeg ikke trodde det fantes så sterke smerter, så gleeeeeder jeg meg til å føde igjen!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk å høre!!! Aldri født før, men gleder meg jeg også:)

Skrevet

Det er en utrolig opplevelse! :-)))

Skrevet

Jeg gleder meg også,vet det kommer til å bli vedig smertefullt,men gleder meg til å oppleve at kroppen "tar over" på en måte.

Nei,det skal bli en artig erfaring. :)

Skrevet

Artig???

hehe... ikke det ordet jeg ville brukt akkurat, men min fødsl var også spennende. men skulle gjerne sett at barn kom til verden uten smerte ;)

Vi er alikevell heldige vi kvinner som har muligheten til å sette et barntil verden, ville ikke vert det forunt, uansett smarte! Men `en fødsel er nok- da har jeg prøvd det liksom! Men men... den nye kommer i september, så jeg må nok bare stålsette meg igjen :)

hei og hopp

Skrevet

Jeg også gleder meg skikkelig! Har en fødsel med epidural og en vannfødsel uten noen smertestillende bak meg, og den siste var definitivt den beste og letteste - når kroppen fikk jobbe selv (første måtte jeg ligge de første timene med rier, tror det saknet mye på farten). Denne gangen blir det nok hjemmefødsel tenker jeg, om alt er bra med oss begge. Og jeg gleeeeeeeeder meg!

Skrevet

Jeg også gleder meg, eller grugleder er vel mer det rette ordet hehe! Fødte uten smertelindring sist, og har tenkt å prøve d samme igjen denne gangen, bare håååper at det går litt fortere nå m nr to- synes de 15 timene forrige gang var litt i overkant:p

Skrevet

Uff, skulle ønske jeg hadde litt av din følelse av at jeg gledet meg. Må si at jeg gruer meg ekstremt masse. Fikk dessverre ikke noe smertelindring sist da jeg hadde hele åpningstiden min hjemme (sendt hjem fra sykeshuset), så tenker at jeg i alle fall har epidural å se frem til denne gangen =O). Har nemlig ikke tenkt å høre på de denne gangen om de forsøker å si det samme. Og så er det jo lov til å håpe at det blir litt mindre smerter denne gangen ettersom det er nr 2, men vet jo allikevel at det vil gjøre sykt vondt. Men gleder meg veldig til å se den lille jenta mi da, og da må jeg jo glatt føde henne først... =O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...