Sol Skippertaksdronning Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Da var kynnerne på plass..20+3, og de er vonde.Hadde sånne forrge gang og, de er så kjipe at det er bare å sette seg på huk når de kommer.Var ine til sjekk tre, fire ganger forrige svangerskap, de gjorde ingen skade, så tar det litt med ro enda da. Men fytti så irriterende da!!!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Samme her, må puste meg igjennm den (25+5) men slitt med dem i maaange uker allerede. Er beordret av legen å ta d med ro selv om livmorhalsen foreløpig ikke har tatt skade enda.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 9. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2010 Skal evne dem for jordmor når jeg har time den 21, men regner med at alt erbra. Får ikke til å ta det helt med ro, bor for øyeblikket alene med en femåring og en halvannetårig..bor i andre etasje, 1og drar vogna opp trappa iallfall en gang om dagen. (Ingen lagringsplass på første plan).Men tviler litt på om jeg går til termin da.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Huff, skal ikke være lett! Har bare tenåringer og dem klarer jo seg selv slik at jeg får slappet av, men rastløsheten tar ofte overhånd! God bedring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå