Gå til innhold

Stina Brendemo Hagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes det virker som om jenta er uskyldig, jeg.

Litt blond, litt ung og uskyldig. Tror faktisk ikke jeg hadde tenkt over det om ei venninne etter en tur til et land hun var svært kjent i la ned noe bagasje i kofforten sin hun ikke fikk plass til.

Skrevet

nåja... jeg har hørt helt andre ting om denne jenta fra de som kjenner henne. Så helt uskyldig er hun vel ikke akkurat!

Skrevet

Det er akkurat derfor det er greit med rettsaker og bevisføring - hårfargen er ikke en indikasjon på skyld...

Du hadde ikke tenkt over det om hun hadde noe i bagasjen hun ikke hadde plass til? Nei vel....

Skrevet

Enten må hun være så dum at hun bør umyndiggjøres for egen beskyttelse eller så er hun absolutt skyldig.

Skrevet

Jeg tenker også at jeg ikke hadde vist at jeg hadde med narkotika hvis jeg hadde vært henne.

For det første hadde jeg nok ikke tenkt tanken på at venninna mi putet narkotika i vesken min. (Hvem kunne vel det)

For det andre syntes jeg altid at kofforten min blir tyngere en jeg hadde trodd.

Skrevet

Det er jo direkte hentet fra Bridget Jones!

Såklart er hun ikke SÅ dum.

Skrevet

Tenker på den stakkars ufødte babyen hennes jeg :((

Skrevet

Det hadde vel ringt noen bjeller når du plutselig får en gratis tur til et sted som heter Cochabamba eller noe i den duren.

Og så henger dere rundt med en gjeng tvilsomme fyrer og så når du skal hjem er kofferten din dobbelt så tung og du merker det ikke..

Jaja greit å unnskylde henne men det får da være måte på.

Mange jenter gjør det der daglig så tror hun var ganske bevist på det.

Skrevet

Jeg syntes også at historien hennes er ganske overbevisende. Tror på henne til det motsatte er bevist.

Skrevet

Med den bakgrunnen hennes så tviler jeg på at hun er uskyldig, ja. Hun har visst vært i Bolivia i samme ærend før også, så hun er nok så skyldig hun kan få blitt.

Skrevet

De to jentene der nede er like troverdige som Manuela Ramin-Osmundsen mtp barneombudsaken. Sitat: - Jeg var bare der, jeg visste ikke det var bursdagsfest, Hadde bare tilfeldigvis med gave. Kjenner henne ikke, men vi omgåes jo, bla bla bla..

Hvem reiser på ferie til slummen i BOLIVIA?!?!?! De ALLER FLESTE reisebyrå(kanskje bortsett fra Bolivia- AIR) anbefaler IKKE å reise til land som Bolivia, Columbia etc.. Det er korrupt, narkotika- hovedstader, vold og rent fanteri der nede. Litt suspekt at tre jenter i 20 årene med baby på 2 år skal på ferie i verdens narkostad nummer 1!! Oi å der var visst 22 kilo kokain... Det har vi ikke sett... Den må de lengre inn på landet med i mine øyne..

Skrevet

Du merker jo når du har med deg 22 kilo mer i vekt på vei hjem enn når du kom ned dit. De har jo ikke akkurat "feriert" i noe shopping mekka!

Skrevet

Bagene ja... bagene som de for to år siden selv hadde kjøpt på et marked fordi de var kule og dyre i Norge. Nå sier hun at Rodruigez kom med dem dagen for avreise.

Men at voksne har sviktet Stina Brendemo Hagen er sikkert. Hvem lar en 16 åring reise til Bolivia uten foreldre? Og så året etter la henne reise igjen? Synes hun skulle fått hjelp fordi hun var så ung. Strafferettslig ansvarlig ja, men hun var også et barn.

Frøken Rodruigez kan brenne. Tenk å dra barnet sitt med på smuglertur. Smuglere er ikke pusekatter, og greie karer. En toåring er et perfekt pressmiddel, og hun har ved å ta henne med satt henne i stor fare.

Skrevet

Hun og de andre tiltalte må jo ha skjønt at over 20 kg bagasje ike var tomme bager! Det blir for tynt! Tenkte vel at det var lett tjente penger.

Når hun i tillegg klarer å bli gravid før rettsaken er det nok et tegn på at hun er ung og dum. Tenk å sette et ufødt barn i en slik situasjon. Makan!

Skrevet

Hvis noen stapper 10 kilo i din store koffort tviler jeg på om du hadde merket det. Kanskje du ville ha stussa litt på 20 kilo. Det er jo frk. Rod som har pakka for alle later det til.

Skrevet

er så redd dette skal skje meg!

tenk om noen putter noe i bagen min når eg er ute å reiser...grøss....

kan godt være hun er uskyldig og tenk hvor urettferdig det er??????????

Skrevet

Bolivia er faktisk eit flott land å reise til! :-) Men då i heilt andre ærend enn desse jentene har vore. Eg ville heller ha halde meg oppe i Andesfjella enn nede i kokainområda i jungelen, der Cochabamba ligg.

Vert ikkje fråråda av nokon å reise til Bolivia. Kjenner fleire som bur der, og endå fleire som har vore på ferie dit, utan skumle hendingar. Men sjølvsagt er det ein god regel å ikkje ta med seg bagasje for andre...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...