Gå til innhold

Noen her som har prøvd Activia yoghurt for magen??

Anbefalte innlegg

Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥

Hvilken sort synes dere gir best effekt for magen??

Jeg har nå prøvd blåbær,skogsbær og med korn oppi.Det var den med korn oppi som jeg prøvde først.jeg fikk gå på do alle de dagene jeg prøvde den,altså 4 dager på rad! Helt utrolig,det er sjelden det skjer for meg! Men så måtte jeg kjøpe mere da,og de hadde ikke flere med korn oppi på Rema så måtte ta en annen sort.Så det ble skogsbær,og jeg fikk så hard mage dagen etter (jeg tok den sent på kveld),kom helt plutselig.Hvis jeg i det hele tatt fikk trykt ut noe var det bittesmå sauelorter! og så fikk jeg hemoroider i går,pga at jeg ikke har fått gå skikkelig på do siden tirsdag.

Så etter 1 boks skogsbær prøvde jeg blåbær,nølte litt,tenkte kansje den er for diare`mage.Men prøvde likevel.Og fikk heldigvis gå på do i dag,ikke så mye som jeg skulle ønske,men litt mer ihvertfall!

Fins det andre sorter Activia som dere vet om? Hvilken sort synes dere er best for hard mage??

Fortsetter under...

Hehe, nå ble jeg litt lattermild, selv om jeg er trøtt som en sokk og har geipen lang nede på knærne.....:-)))

Herlige beskrivelser av fordøyelsessystemets gang:-D

Jeg syns Activia er supergod på smaken, men at den skal hjelpe på magen, tror jeg ikke noe på.

Drikk heller masse vann, beveg deg mer, og spis haugevis med fiber (masse grønnsaker og frukt pleier å gjøre susen)

Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥

Det står jo på at det er dokumentert effekt på den! og det kan vel ikke være innbilning at det er den som gjorde det at jeg fikk gå på do 4 dager på rad,akurat de dagene jeg tok med korn?? Absolutt ikke! Slik min mage har vært,jeg har jo skrevet om det her,og jeg går sjelden på do!

Hvorfor prøvde du Activia da ¸.·´¯`·.¸><((((º>? Var det pga at du har problemer med magen eller bare for å smake?

Og dere som har tenkt å mobbe trenger absolutt ikke svare! Ærlig talt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...