Gjest Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Er lite liv her,etter at chatten kom bort..Det må vi gjøre noe med veit dere.. Lurer dere på hva slags kort i tarot stokken dere er? Det kortet som beskriver deres personlighet best... Legg igjen fødselsdato, så ska jeg se hva du er..Jeg vet hva jeg er.. Noen som vil prøve seg kanskje?? Jeg er født 17.10.,79 Ha en flott kveld alle sammen..
Tankefull Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Jeg prøver på nytt her jeg=) Er født 11. sept 1986 Spennende å høre hva du kan komme frem til!
Mamma til en<3 Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Se gjerne på meg 05.09.92 På forhånd tusen takk:)
Gjest Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Tankefull ; Du er page of cups.. Personlige egenskaper Begrenes pasje er en følsom, ung person. Han funderer mye over livet, er romantisk og har lett for å drømme seg bort. Han har stort behov for oppmerksomhet og kjærlighet. Begrenes pasje har god intuisjon og er poetisk.
Gjest Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Heia Kristina Du er 8 staver.. Du er den personen som ikke sitter mye i ro,du har alltid mange baller i lufta. Du kommer ofte med nyheter og meldinger/råd til folk som fører med seg forandringer.. Du opptrer selvsikkert og modig,men ha mer tro på deg selv. Du er inne i en hektisk og spennede periode i livet ditt.. Ser også ut som du snart ska ut å reise (før det går et år,men tipper fra nå og innen 8mnd..) Denne reisen vil gi deg ny innsikt.. Lykke til
Gjest Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Mc81 Du er en generøs og snill person.Du gir mye av deg selv,og liker å hjelpe andre.Vennlighet,beskyttelse,gaver,sympati,belønninger osv kommer opp som kjennetegn på deg..Du er veldig generøs. Det er venners varme følelser og generøsitet som får livet til å føles godt.. Denne besjeden fikk jeg opp til deg: Det kan også være du som får hjelp av andre, kanskje uventet, som gjør det mulig å etablere deg karrieremessig
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 9. april 2010 #10 Skrevet 9. april 2010 Så morsomt!! kan du se hva jeg er?? F: 22.05.89
Gjest Skrevet 9. april 2010 #11 Skrevet 9. april 2010 Minstørstedrømblirsann.. Du er stjernen.. Stjernen er den som alltid lyser og gir mennesker håp og drømmer..står for håp, gir lys i enden av tunnelen og viser vei i mørket. Du er på rett spor, for å nå mål og lengsler kreves handling. Hvis du har holdt tilbake, er det nå på tide å gi generøst. Stjernen representerer inspirasjon, sinnsro, tro og optimisme. Den gir løfter om fornyelse, hell og lykke Varm,masse kjærlighet og varme er rundt deg..Dine drømmer er snart på veit til å bli oppfylt.Bare vær toldmodig så ska du se ting blir så bra. Du er ofte den personen venna dine venner seg til når de har det vansklig for at du er ,nettop veldig forstålsesfull og har masse varme.Du elsker barn og kunne tenket deg å hjulpet barn.Noe du kunne tenkt seg om jobb,innen 2-3 (maks 3 år fra nå)år ser jeg deg for meg jobbe med barn..Da har du en leder stilling ...Du vil kunne gir råd og veilede i jobben din.. Lykke til...
Tankefull Skrevet 9. april 2010 #13 Skrevet 9. april 2010 Tusen takk=) Det er spennede å høre! Jeg drømmer meg ofte bort i allefall og er en kreativ sjel, så det kan nok stemme. Jeg er jo glad i oppmerksomhet også, men det er kanskje noe jeg bør jobbe med for det høres jo litt voldsomt ut:)
Mamma til en<3 Skrevet 9. april 2010 #14 Skrevet 9. april 2010 Stemmer det, jeg har dårlig tålmodighet så sitter ikke lenge i rod om gangen.. Hehe. Kan nok stemme at jeg opptrer selvsikkert men at jeg må ha mer tro på meg selv sånn egentlig.. Hm.. blir spennans og se.. Har planer om og prøve og få tatt en tur til Polen med enten familien eller venner til Høsten, kan det være det du ser? og igjen tusen takk:)
Gjest Skrevet 9. april 2010 #15 Skrevet 9. april 2010 Det er sikkert den turen jeg får opp ja.. Du kommer nok til å bli en del mer "voksen"på den turen..Du vokser litt mer liksom,blir mer klok og vis. Bare koslig det veit du... Ha en fin kveld videre
Kicam Skrevet 9. april 2010 #16 Skrevet 9. april 2010 Hei! Jeg har lyst til å se hvilke kort jeg er:) Er født 28.03.89:)
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #17 Skrevet 9. april 2010 vest du har tid så kan du spå mg:) Født 220486 *Nord-Norge*
gilgi Skrevet 9. april 2010 #18 Skrevet 9. april 2010 Jeg vil også vite. Jeg er født 311071. Kan du evnt. se når jeg blir gravid?
Anonym bruker Skrevet 9. april 2010 #19 Skrevet 9. april 2010 Vet ikke helt åssen dette funker, men er ganske nysgjerrig!! Er født 07.12.76 håpefull klem fra Blomma!
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 9. april 2010 #20 Skrevet 9. april 2010 Oy, du har jo så rett med det med venner og barn også da. så kjempe spennende jobber nå i barnehage så;D elsker barn, og har masse kjærlighet/varme å gi:) tusen tusen takk:D <3
Gjest Skrevet 10. april 2010 #21 Skrevet 10. april 2010 Minstørstedrømblirsann. Bare koslig Ja,jeg får opp masse varme og omsorg på deg.At du er en sikklig omsorgs person.Du kommer nok til å elske leder stillingen din, jeg ser deg for meg i om noen år., Ha en fin dag videre.-
Gjest Skrevet 10. april 2010 #22 Skrevet 10. april 2010 Tankefull. Bare koslig det veit du Det er bare å spørre igjen. Ja,får opp mange ideer rundt deg,at du er meget kreativ.
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 10. april 2010 #24 Skrevet 10. april 2010 Så spennende. Tusen takk;) ha en super helg!
Gjest Skrevet 12. april 2010 #25 Skrevet 12. april 2010 Blomma .. La kort på deg og fikk opp dette..--- Du er inne i en fruktbar, kreativ periode med muligheter for personlige prosjekter.Starten på en ny jobb eller hobby ligger i korta,du kan starte nye prosjekter og nye ideer--Har du fundert på å starte for deg selv,eller starte i en ny jobb er tiden inne for det i år.. Gaver og positive sjanser kan dukke opp. Her lå¨det masse spennede og nytt.Får opp mye nytt,god følelse på deg--Dette året kommer til å bli meget fint for deg.. Hva lurer du på da?? Lettere å spå deg når du stiller direkte spørsmål.-Ha en fin kveld videre.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå