Gå til innhold

Forelsket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjente jeg ble litt yr da jeg skrev litt på spm til anonym ang mat til date. Husker selv da jeg var nyforelsket i han som nå er mannen min, det var så intenst og deilig. Akkurat den forelskelsen får man aldri igjen (ihvertfall med samme mann ;)))

Men jeg innrømmer gladelig at jeg forelsker meg igjen og igjen i mannen min, jeg synes han fremdeles er fantastisk deilig og god og attraktiv og verdens aller, aller beste ektemann. Nå også pappa til 3. :)))

Forelsker dere dere igjen og igjen i deres utvalgte, eller er det bare jeg som er litt merkelig sammenskrudd? :)))

(Nå tror jeg at jeg må gå opp og krølle meg inntil ham og kysse litt på ham...tihiii.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe jeg har faktisk blitt forelsket i gubben ett par ganger jeg også, det er jo så herlig ;)

Skrevet

Hehe er det ikke fantastisk å ha det så godt :) Jeg forelsker meg på ny igjen og igjen i min mann som jeg har vært sammen med i over 12 år :)

Tar meg selv i å sitte å se på han med et smil om munnen,mens jeg kjenner det kribler i kroppen.

Det flotte er at han har det på samme måte,og han vise det så tydelig at jeg vet han elsker meg og er nyforelsket til tider han også ;)

Så er du merkelig sammenskrudd,så er jeg det også...men godt har vi det jo ;)

Skrevet

Ja eg blir og forelsketi mannen min innimellom.. Og elsker og småerte i han..:))) Er deilig og krølle seg inntil dem og bare nyte nærheten:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...