metaMORfose Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Kjente jeg ble litt yr da jeg skrev litt på spm til anonym ang mat til date. Husker selv da jeg var nyforelsket i han som nå er mannen min, det var så intenst og deilig. Akkurat den forelskelsen får man aldri igjen (ihvertfall med samme mann )) Men jeg innrømmer gladelig at jeg forelsker meg igjen og igjen i mannen min, jeg synes han fremdeles er fantastisk deilig og god og attraktiv og verdens aller, aller beste ektemann. Nå også pappa til 3. )) Forelsker dere dere igjen og igjen i deres utvalgte, eller er det bare jeg som er litt merkelig sammenskrudd? )) (Nå tror jeg at jeg må gå opp og krølle meg inntil ham og kysse litt på ham...tihiii.)
Lene~mor til tre Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 hehe jeg har faktisk blitt forelsket i gubben ett par ganger jeg også, det er jo så herlig
Gjest Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Hehe er det ikke fantastisk å ha det så godt Jeg forelsker meg på ny igjen og igjen i min mann som jeg har vært sammen med i over 12 år Tar meg selv i å sitte å se på han med et smil om munnen,mens jeg kjenner det kribler i kroppen. Det flotte er at han har det på samme måte,og han vise det så tydelig at jeg vet han elsker meg og er nyforelsket til tider han også Så er du merkelig sammenskrudd,så er jeg det også...men godt har vi det jo
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Ja eg blir og forelsketi mannen min innimellom.. Og elsker og småerte i han..)) Er deilig og krølle seg inntil dem og bare nyte nærheten:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå