s :-) Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Er i uke 7+0, fikk tendenser til blødning 2 dager siden, våknet opp med noe ømhet ved venstre eggleder idag, kontaktet legen, mente alt var ok, ingen grunn til bekymring. har utover dagen fått mer blødning, blodet startet som svært mørkt og lite med slim "klumper", blod blitt klarere utover kvelden, og svært mye seigt slim kommer på papiret, akkurat som en slags hinne, kjenner bekymringen tar overhånd. Er der noen som har opplevd det samme?
❤Lille håp❤ Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Ikke opplevd d samme,mn hadde jeg vært deg hadde jeg presset meg til ultralyd,så slipper du bekymre deg .. Sist svangeskap så hadde jg blødning i uke åtte,da presset jeg meg til ultralyd,alt var bra da heldigvis men det roer jo nervene så mye .. *krysser fingrer for deg*
s :-) Skrevet 8. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2010 Takk,,, det skal jeg absolutt gjøre. Men håpet har virkelig sunket nå,, siste tur på toa kom det noe lite og hardt slim,,,, Så det ser vel ganske mørkt ut, men jeg får sove og satse på ul imorgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå