Gå til innhold

Hva er det kjekkeste og mest interessante foreldremøte dere har vært på?

Anbefalte innlegg

jeg har så lyst å ha et skikkelig interessant foreldremøte til høsten. men jeg har ikke noe særlig erfaring så jeg vet ikke helt hva jeg kan finne på.

det jeg har tenkt iallefall å gjøre er å vise et bildeshow på en stor skjerm vi har. og selvsagt litt praktisk informasjon.

men eg har lyst å gjøre noe annet.... noen som har en god ide?

Fortsetter under...

Tja, det kommer vel litt an på hva du skal formidle i dette foreldremøtet.

I barnehagen til barna våre har vi bare vanlige samtaler hvor vi kan ta opp ting vi ønsker forandre eller berømme, samt div informasjon fra styrer.

Men i den forrige barnehagen vi hadde var det ofte tilbud om foreldremøter med div temaer, hvor de også hadde invitert div eksperter. Hadde bl.a et møte med representant fra BUP (tror jeg det var) om utvikling og grensesetting. Kjempespennende!

et slikt foreldremøte skal vi ha nå i vår... men det jeg tenkte var det som skal være til høsten. jeg har lyst å formidle hva vi jobber med. vi har en gymsal i barnehagen og lurte på om jeg skulle vise litt hva vi gjør der... vi har natur og miljø som satsningsområdet så tenkte jeg skulle gjøre noe spennende med det. kanskje lage mat på bålet?

har lyst å lage et foreldremøte som foreldrene sitter pris på og som gjør at de ønsker å komme igjen året etter. ønsker også at foreldrene skal få snakke sammen og bli litt kjent også...

I barnehagen vår har de i løpet av 1 1/2 år hatt ett mørt med en kjent sexolog (Tore langfeldt) og barns seksuelle utvikling, ett med ernæringsfysiolog og ett med en kjent barnepsykolog (Elisabeth Gerhardsen) om grensesetting.

Fantastisk barnehage!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...