Gå til innhold

http://mrskvarsvik.blogg.no/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig at de som "hater" bloggen hennes osv faktisk orker å bruke tid på å diskutere den ihjel på div nettsamfunn, se etter oppdateringer daglig og faktisk tar seg tid til å sjekke ut skattelistene. Hvis jeg hater en nettside holder jeg meg ganske enkelt unna.

Personlig synes jeg bloggen er OK, fordi jeg er interessert i interiør. Og det er jo hun også, derfor hun legger ut bilder av hjemmet sitt. Om jeg skulle vist fram stua mi for 1000+/- blogglesere hadde nok jeg også rydda før jeg tok bilder!

Smaken er hedigvis som baken; delt! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Og har fast jobb, hus, bil, pene barn og en kjekk mann. Mange grunner til å ikke like henne mao. :P

Skrevet

Ja. Og har fast jobb, hus, bil, pene barn og en kjekk mann. Mange grunner til å ikke like henne mao. :P

Skrevet

Skrevet

Liker ikke dama jeg, tror hun er så perfekt og klaer seg ikke hva 1 døgn uten mannen sin????? Hallo.... og ungen som heter oliiiiiver ikke Oliver..

Og slik som og legge en tlf i bilen og ha en med seg og så går og handler mens ungene sover i bilen, tenk på hva som kunne skjedd mens de er opptatt med og handle:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...