Gå til innhold

http://mrskvarsvik.blogg.no/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt kvalm av disse sukkersøte innleggene hennes jeg..

Videoannonse
Annonse
Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Neimen kjære vene. Dette var jo en kjempekoselig blogg...Merkelig hva folk reagerer på altså????

Skrevet

enig i det, så derfor sluttet jeg å lese bloggen ;-)

Skrevet

fint hjem du har da!

Skrevet

Nydelig dame, pene barn. Dårlig norsk og lite innhold.

Ikke noe for meg.

Men jeg synes det er strålende med mødre som bruker tid sammen med barna.

Skrevet

Fint hjem, men jeg syns bloggen er drit kjedelig..

F.eks.... "Se her folkens, nye interiørbilder, jeg har ommøblert!" (les: flytta på en plante)

"Å jeg bare elsker ungene mine over alt på hele jorden, de er de søteste ungen i hele verden og jeg syns det er bare kos med dem hele tiden selv om de sutrer og griner og trasser så må jeg bare smile av dem før de er så søte!!" Blæææ..

Skrevet

Jeg tror hun har skrevet dette innlegget selv,for å få lesere jeg.

Skrevet

Nei det tror jeg faktisk ikke

Skrevet

Det tror jeg også.

Skrevet

Fint hus de hadde, er de rik eller`? SIden hun er jo ung og jobber ikke 100 %

Skrevet

Jeg synes det er en koselig blogg, og hvem synes ikke barna sine er best i verden? Men selvsagt blir jeg litt lei av at alt skal være så perfekt. hva med litt rot og søl innimellom?

Skrevet

Dette er jo samme jenta som var på unge mødre. Hun som satt igjen begge ungene i bilen når de sov, la igjen telefonen i tilfelle de skulle våkne og gikk inn i butikken uten de.

Tror jeg bare skal holde kjeft. Denne jenta har jeg aldri likt.

Skrevet

Har dere problemer med at noen har fått noe av foreldrene sine??

Hver gang det er snakk om denne jenta så kommer det opp at faren hennes har mye penger.

Ja så fint for dem og fint for henne at han gidder å dele med datteren og barnebarna sine.

Skjønner ikke problemet med det..

Skrevet

Liker bloggen hennes jeg, leser hver dag.

Skrevet

Jeg følger med bloggen hennes og synes den er kjempebra.

Må man være rik for å ha det så fint hjemme? Nei det må man ikke, folk bruker pengene sine på forskjellige måter. Har man nok penger så kan man kjøpe det man har lyst på, slik som meg f.eks. og jeg er heller ikke rik..

Dessuten så tror jeg ikke at skattelistene alltid stemmer, ofte så står det mye mindre på folk som har mer. Slik er det på meg også og der står det 0, likevel om jeg har formue og har jobbet i flere måneder det året.

Skrevet

Også virker hun som en kjempeflink og stolt mor, hun skriver det hun føler så jeg skjønner at det kan virke provoserende for andre, for hun som mange andre, har jo det perfekte liv som mange drømmer om.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Kan ikke skjønne at det er annet en misunnelse jeg altså. Ser ingenting galt med denne bloggen. Ser bare en vakker jente som elsker barna sine veldig mye. Jeg blir så glad over å se mammaer skrive slikt om barna sine jeg:)

Skrevet

Ja også en siste ting, hehe :) Dere som tror hun er rik og tenker på hvor pengene kommer fra, er dere under 20 år..? For ofte så tror barn og uvitende mennesker at folk er rik bare de har smykker som glitrer eller fine møbler (f.eks). Også har det mye med stilen å gjøre.

Skrevet

Nå har hun skrevet et mot-innlegg, vittig hun der altså..:)

Skrevet

Virker veldig påtatt, det blir for mye fantastisk og herlig og vakkert/vakre at det rett og slett virker som hun må bekrefte for seg selv at det er sånn. Hadde jeg hatt en sånn venninne hadde jeg faktisk blitt bekymret og lurt på om alt var bra. For det virker så unaturlig og kunstig.

Hilsen en som er mere opptatt av å la barna mine vite hvor herlige de er enn å vise det for omverden.

Skrevet

Men i følge skattelistene tjener jeg 14000kr i året. Og det gjør jeg jo ikke. Så man kan ikke alltid gå ut fra den.

Skrevet

...og du vet noe om hvordan hun er mot barna sine i hverdagen da altså?

Hadde hun skrevet om hvor drittlei hun var bleier eller noe annet som ikke var "fantastisk" hadde du jo sikkert kunne klaget over at hun var ufyselig og sutrete.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...