Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Det er sirkus i byen:) *Hurra* Og vi vurderer å ta med oss datteren vår på forestilling i helgen. Men så er jeg så usikker, vil en 1,5-åring få noe ut av en sirkusforestilling, eller er vi optimistiske?? Skjønner at det ikke er et minne hun vil ha for livet eller noe, jeg tenker mer på om det er optimistisk av oss å tro at hun er såpass interessert i dette at hun vil sitte i ro... Hva tror dere??
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Jeg tror det er bortkastet. Vent heller til neste år. De spiller også veldig høy musikk så du kan risikere at hun blir redd t tillegg. Ta henne heller med på en bondegård el lignende så hun kan så sett å klappet dyrene
Anonym bruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Når man er 1,5 år er det lenge å sitte stille så lenge som en sirkusforestilling varer. Jenta mi på 3,5 skal forhåpentligvis på sirkus for første gang nå i vår. Nå vet jeg at hun får mer utbytte av det. Det er moro å gjøre ting med ungene, men man trenger jo ikke å gjøre alt med en gang.
maya666 Skrevet 14. april 2010 #4 Skrevet 14. april 2010 tror det er veldig tidlig og tror det blir bortkastet...høy musikk, mye nytt og sitte rolig lenge., vi var på sirkus for første gang når dattern vår var 3 år... så bør nok vente til barnet et er 3-4 år.. men det er jo opp til dere så klart..
mai mammaen til to Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 jeg hadde med meg eldste rett før hun fylte 2 år. hun var helt frelst.... nå i påsken var yngste også med. han var da 22 mnd. han var helt oppslukt. satt dønn i ro. og han har vanligvis makk i rumpen så jeg anbefaer det på det sterkeste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå