Gå til innhold

frekt spm men.. noen som har jenteklær i str 74 de vil gi bort..? kniper skikkelig her :-(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk!! dere er veldig ålreite!!!

Skrevet

Sitter faktisk med en bunke jenteklær på gulvet her som jeg sorterer til å gi bort til fretex. Men det er mest størrelse 80-86 da. Ser at du har i den størrelse fra før. Har masse klær i 74 også men de har jeg sendt hjem til lagring hos mor og far. Er det kun 74 du ønsker?

Skrevet

Hei alle sammen.. Jeg er takknemlig for alt jeg. Så mange hyggelige damer det er her inne!!

Skrevet

send meg pm meld så skal du få jente klær i str 74.

jenta mi har akkurat vokst ut av det.)

så driver å sorterer nå.

Skrevet

Kan ikke hjelpe deg for jeg har allerede gitt bort alt babytøyet etter jenta, men ville bare si at det ikke er noen grunn til å være flau..Hadde du bedt om klær i størrelse 3 år, og bodd i nærheten av meg hadde jeg vært sjeleglad. Gjenbruk er bare så bra!! På mange måter.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har du fått det du trenger?

Skrevet

Jeg tror jeg har noe :) Kan gå og se, og gi tilbakemelding imorgen :)

Skrevet

Hei dere.

Fant ikke igjen tråden, Karry og Anne har vært veldig snille og sendt i posten:) Har ikke fått hentet det enda - skal imorgen. Utrolig koselig at det finnes så snille mennesker her!!!!! Er veldig glad.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg fikk pakken jeg sende deg i retur uåpnet. Hva har skjedd? Håper alt er bra med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...