Gemini77 Skrevet 8. april 2010 #28 Skrevet 8. april 2010 Sitter faktisk med en bunke jenteklær på gulvet her som jeg sorterer til å gi bort til fretex. Men det er mest størrelse 80-86 da. Ser at du har i den størrelse fra før. Har masse klær i 74 også men de har jeg sendt hjem til lagring hos mor og far. Er det kun 74 du ønsker?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #29 Skrevet 8. april 2010 Hei alle sammen.. Jeg er takknemlig for alt jeg. Så mange hyggelige damer det er her inne!!
Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 8. april 2010 #30 Skrevet 8. april 2010 send meg pm meld så skal du få jente klær i str 74. jenta mi har akkurat vokst ut av det.) så driver å sorterer nå.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #31 Skrevet 8. april 2010 Kan ikke hjelpe deg for jeg har allerede gitt bort alt babytøyet etter jenta, men ville bare si at det ikke er noen grunn til å være flau..Hadde du bedt om klær i størrelse 3 år, og bodd i nærheten av meg hadde jeg vært sjeleglad. Gjenbruk er bare så bra!! På mange måter.
Gjest Skrevet 16. april 2010 #33 Skrevet 16. april 2010 Jeg tror jeg har noe Kan gå og se, og gi tilbakemelding imorgen
Anonym bruker Skrevet 16. april 2010 #34 Skrevet 16. april 2010 Hei dere. Fant ikke igjen tråden, Karry og Anne har vært veldig snille og sendt i posten:) Har ikke fått hentet det enda - skal imorgen. Utrolig koselig at det finnes så snille mennesker her!!!!! Er veldig glad.
Anne:-D Skrevet 8. mai 2010 #35 Skrevet 8. mai 2010 Jeg fikk pakken jeg sende deg i retur uåpnet. Hva har skjedd? Håper alt er bra med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå