desembermamma2010 Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Hei. I dag formiddag hadde jeg veldige (!) smerter nederst i mageregionen. Det var sånn at jeg måtte krumme meg i smerte og det var ikke noe godt for å si det sånn! seinere på dagen kom det ganske mye avføring, og en del luft. kan det være det eller er noe galt???? jeg er så bekymret jeg
*Lissi* Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Tror det er helt normalt:-) Tarmene jobber treigere nå som du er gravid, og i tillegg til livmoren som vokser kan det fort bli litt smerter. Er iallfall mine erfaringer... Lykke til videre!
minnimus83 Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 eg og har hatt mye smerter men det er normalt har eg hørt, er 6+1 i dag
Flaksi83 Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Hei! jeg har sterke smerter nederst i magen, mange ganger om dagen.. Jeg bekymret meg såklart litt for mye, og fikk en tidlig UL igår for å sjekke om noe var galt. Alt var bra, og gynekologen min sa at det var veldig vanlig med smerter nederst i magen fordi livmoren vokser og strekker seg. Det kan være fra vanlige mensmurringer til litt sterkere smerter. ikke vær bekymra =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå