Kufiolilla Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Hører så mange nevne ordet, men aldri hva det er og hvordan/ hvorfor man bruker det!
Lillemy36 Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 hei. Bidronninggele er en vitamin som skal gjøre eggløsningene ekstra bra eller noe sånn. Har lest at noen som har vært plaget med manglende eggløsning har fått det tilbake ved bruk av dette. Prøvde det selv forrige pp og det førte til at EL ble forskjøvet med 2 dager og det er det flere som har opplevd:-) håper du ble litt klokere...
Lillemy36 Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 glemte å si at man tar det fra 1 dag i syklus og frem til EL, mange bruker da Wild Jam (også ett tilskudd) fra etter EL og fram til IKM.
vier5 Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Takk for info lillemy75. Jeg ble iallefall litt klokere:)
MiraculixGRAVID Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Kan jo nevne at jeg har sjelden el av meg selv, men etter at jeg brukte Bidro har jeg fått pos el-test begge sykluser. Så det må jo være godt for noe :-)
Ella78 m/ A&M Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Jeg har bare testet det en syklus (fra mens til el som var for noen dager siden), og jeg merket kjapt at jeg fikk mer energi og ble mer rastløs. Håper det skal hjelpe og at jeg i dette øyeblikk blir gravid! :-)
Bringebærmamma 160611 Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Bidro gir masse energi. I tillegg kan bidro bidra med å øke klima i livmor + hjelpe på EL. Jeg brukte bidro forrige gang jeg ble gravid. Hadde da mer EL-slim, tror det hjalp for meg ;-) Tok også Wild Yam i en uke (2 dager etter EL og så i 7 dager). WY har et progesteron liknende stoff i seg, og kan være med på å øke sjansen for at egget fester seg. Begge deler kan kjøpes på www.urtesenteret.no Min erfaring er at urtesenteret på nett er billigere enn i butikk + at de har veldig rask leveranse.
..snøklokke.. Skrevet 9. april 2010 #8 Skrevet 9. april 2010 Kjemperaske! Jeg bestilte igår og hadde det i postkassen idag:) Skal beg på det denne syklusen, så fort jeg får tr da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå