maya666 Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 vasker man den selv i vaskemaskinen?? evt på hvilken grad?? eller må man sende den på rens??? aldri vært borti en sånn pose før, og fått arvet 2 pent brukte poser..
bubben Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 lammeskinnet vasket jeg i maskinen, med vaskmiddel for det som jeg kjøpte på barnebutikk. er ikke sikker på om det er d samme for pose!
maya666 Skrevet 8. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2010 takk for svar.. men ble ikke så veldig mye mer klokere...
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Er det glatt stoff utpå posen eller fløyel?? Jeg har vaskeanvisningen på den jeg har,og den kan vaskes i maskin på ullprogram med spes vaskemiddel..men den eldre typen tåler det ikke... Men de tåler hvertfall rens:) Hvis du finner ut hvilket merke det er så kan jeg hjelpe deg mer:)
rødt&blått Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Min pose er over 30 år gammel og skal renses.. Den er uten stoff utenpå, bare skinnet..
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Jeg vasket den vi har på håndvask i maskinen med ullsåpe. Posen er 30 år gammel og har kordfløyel utenpå. Ulla bør gres etterpå for den tover seg litt, men den var litt tovet før jeg vasket den også da..
maya666 Skrevet 9. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. april 2010 oki.. er kordfløyel uten på de her og.. tror jeg tar sjansen på å vaske dem i maskinen... så får vi bare se hvordan det går...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå