Gå til innhold

ang korte flyreiser....kan jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

fly til amsterdam når jeg er 24-25 uker påvei??

er vel bare de lange flyreisene som kan være farlige?

flere her inne som har flydd korte avstander i samme ukene evt seinere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde være helt uproblematisk. Kos deg!

Du kan fly langt også på det tidspunktet men pga høyere risiko for blodpropp i beina så anbefales da støttestrømper og at du reiser deg og går i midtgangen/ tar fotbevegelser.

Ps kan være lurt å ha med en legeerklæring som forteller når du har termin sånn at du unngår eventuelle problemer med kabinpersonale som tipper på terminen din (selvopplevd ;-))

Pps flyselskapene har ulike regler for hvor lenge du kan fly så kan være greit å sjekke ut. Har aldri hørt om noen som sier stopp så tidlig så denne reisen er nok ok. Men ellers så varierer det (på det jeg har sett) fra 8 uker før termin til 2 uker før termin.

Skrevet

Så korte flyturer når man er i 2.tri skal veldig fint :) Prat med lege/JM som kjenner din helsetilstand, men er du frisk tipper jeg den turen vil gå veldig bra.

Skrevet

Det bør gå veldig bra - de fleste flyselskap godtar jo reisende fram til uke 36.38, alt ettersom! Selv skal jeg til Vietnam i uke 30, for å si det slik... Men dobbeltsjekk med flyselskap og reiseforsikring at du er innenfor reglene, og ta forholdsreglene som nevnes over:)

Skrevet

Det skal nok gå helt fint! Gå inn på flyselskapets hjemmeside og sjekk for sikkerhets skyld.

Jeg var akkurat ute og flöy i uke 27 i 5t og 45 min.

Skrevet

takk for svar alle sammen!

er litt mer beroliget nå :)

skal spørre på neste kontroll for sikkerhetsskyld, men regner med at det er greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...