får baby 2010 Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 fly til amsterdam når jeg er 24-25 uker påvei?? er vel bare de lange flyreisene som kan være farlige? flere her inne som har flydd korte avstander i samme ukene evt seinere?
Corneliuss Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Det burde være helt uproblematisk. Kos deg! Du kan fly langt også på det tidspunktet men pga høyere risiko for blodpropp i beina så anbefales da støttestrømper og at du reiser deg og går i midtgangen/ tar fotbevegelser. Ps kan være lurt å ha med en legeerklæring som forteller når du har termin sånn at du unngår eventuelle problemer med kabinpersonale som tipper på terminen din (selvopplevd ;-)) Pps flyselskapene har ulike regler for hvor lenge du kan fly så kan være greit å sjekke ut. Har aldri hørt om noen som sier stopp så tidlig så denne reisen er nok ok. Men ellers så varierer det (på det jeg har sett) fra 8 uker før termin til 2 uker før termin.
Pinnus Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Så korte flyturer når man er i 2.tri skal veldig fint Prat med lege/JM som kjenner din helsetilstand, men er du frisk tipper jeg den turen vil gå veldig bra.
SpongeBob Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Det bør gå veldig bra - de fleste flyselskap godtar jo reisende fram til uke 36.38, alt ettersom! Selv skal jeg til Vietnam i uke 30, for å si det slik... Men dobbeltsjekk med flyselskap og reiseforsikring at du er innenfor reglene, og ta forholdsreglene som nevnes over:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Det skal nok gå helt fint! Gå inn på flyselskapets hjemmeside og sjekk for sikkerhets skyld. Jeg var akkurat ute og flöy i uke 27 i 5t og 45 min.
får baby 2010 Skrevet 8. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2010 takk for svar alle sammen! er litt mer beroliget nå skal spørre på neste kontroll for sikkerhetsskyld, men regner med at det er greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå