Gå til innhold

Vondt i korsryggen/magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stikkende smerter/murringer i mage og korsrygg. Kan det være et godt tegn på at det er noe der?? :) Har hatt det et par uker og har IKM den 13. April...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Har hatt det på samme måte i halvannen uke. Smertene har gitt seg i magen, men korsryggen er ikke helt god. Har IKM den 14. april. Men har ingen symptomer, sånn som tretthet, ømme bryster etc.

Skrevet

Hadde det slik før IKM sist graviditet ;)

Jeg har også IKM 13 April,men bare halsbrann & soppinfeksjon så langt..nlæh :/ Har minimalt med håp :(

Men massevis av lykkeønskninger til deg ;D

XXXX for us :)

Skrevet

Hei. Jeg hadde el på mandag - fikk murringer og er opplåst i magen. Puppene mine er ømme og kjenner dem når jeg går i trappa - synes også vortene er større.

Jeg har ingen forhåpninger til å bli gravid denne mnd heller...har akkurat de samme symptomene som sist el.

Litt rart, for jeg har aldri hatt det slik før jeg fikk barn. Hadde du?

CB el testen slo ikke ut når jeg trodde den ville slå ut heller, og ga mer eller mindre opp. Kanskje like greit å få vår barn....

Skrevet

Har heller ingen andre store symptomer, litt trøtt og slapp men det kan jo være av andre grunner..:) Masse lykke til til deg!

Skrevet

oslojente, halsbrann kan jo være et godt tegn;) Lykkeønskninger ti deg også, så får vi krysse fingrene! Gøy med IKM samme dag da! Hold meg oppdatert!

Vi er i første PP, hva med deg?

Skrevet

Lillegutt ønsker søsken, jeg har ikke barn fra før og vi er i første PP, så mulig man bare kjenner ekstra godt etter...men mener at jeg aldri har hatt det slik før! Så det er jo lov og håpe;)

Du får bare vente på IKM da, så ønsker jeg deg masse lykke til:)Skjer det ikke nå, så skjer det jo snart:)

Skrevet

Tusen takk !

Yupp,mange som sier det..men den varte bare i 3 dager,og stoppet deretter brått.

Ingen andre symptomer..

Vi er også på 1pp,men fikk desverre ikke mulighet til å kose oss mer en 1 dag i hele syklusen :(((

Så håpet mitt er av den minimale typen desverre..

Kjempemorro at vi ligger an helt likt da ;D

Har du tenkt å snikteste forresten?

klem *

Skrevet

Jeg har hatt murring i mage/korsrygg tidlig i mine svangerskap, krysser fingerne for deg:)

Skrevet

Jeg er i min første pp og har ingen barn fra før.

Har ikke noen spes symtomer jeg heller som er "uvanlig" men har veldig vondt i ryggen om dagen.

Får håpe det er graviditet enn at jeg skal gå sånn her hver mnd :P ikm i morgen :) føler ikke graviditet men er lov å krysse fingre å håpe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...