Gå til innhold

Uke 32, og føler meg plutselig mye bedre i bekkenet...

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i uke 32. Har vært veldig plaget med bekkenløsning siden omtrent halvveis i svangerskapet, og har vært sykemeldt 50% blant annet på grunn av det. Nå har jeg vært hjemme fra jobb i to uker, fordi det var påskeferie og denne uken er jeg 100% sykemeldt fordi jeg er forkjølet. Og jeg føler meg utrolig mye bedre i bekkenet enn før påskeferien..?

Er det noen av dere som opplevde at bekkenplagene ble lettere rundt uke 32? Eller føler jeg meg bare bedre fordi jeg har hatt en timeout fra jobb og har fått muligheten til å hvile meg?

Fortsetter under...

I følge min manuelterapaut (fysioterapaut med viderutdanning) som behandler mange med bekkenløsning blir mange bedre rundt uke 32. Dette har jeg selv merket, selv om jeg fortsatt har litt smerter. Men i motsetning til tidligere, hvor jeg nesten ikke kunne gå, klarte jeg en tur på 6 km i går. Gjorde litt ekstra vondt på kvelden, men ikke noe verre i dag. Utrolig deilig å kunne røre seg litt igjen :)

Det er jo utrolig gode nyheter, at det faktisk går an å bli bedre før fødselen! Får bare håpe at det stemmer for meg fremover da... Og jeg er helt enig med deg, det er vidunderlig å kunne røre litt på seg igjen! :)

Jeg har nå bekkenløsning for 3. gang, og begge de forrige gangene ble jeg bedre når babyen snudde seg og fikk hode ned.

hodet stabilisrte bekkenet på en måte....

Høres fælt ut, at babyens hode "tok støyten",men jeg følte meg mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...