☆blackpearl Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Hmmm... Er den borte for godt eller?? Hadde vært koselig å skravla med jentene igjen Klem
Symbio Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Ikke vet jeg om den er borte for godt, men den har vært nede i flere mnd nå.. vet ikke hvorfor..
Hedda39 Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Jeg savner også chatten,.....Veldig trist hvis den er borte for godt!! klem,...
^Perlen^ Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 veldig trist, får bare feilmelding når jeg forsøker klikke inn på linken... Hadde vært veldig arti om den var oppe å gikk snart igjen! Nå er jeg bare hjemme og har masse døtid før bebien kommer er så spent på hva det blir
Gjest Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Husker dere hvor koslig vi pleide å ha det på Chatten?? Traff på masse spenende mennesker ,og kunne snakke om alt mulig rart.. Men vi kan da lage vår egen chat vi.. Jeg kan starte jeg.. Hva ska vi snakke om da?? Noen ideer?? Jeg kan ta en runde hva slags kort er du i tarot stokken?? Det kortet du får beskriver hvordan du er som person... Spennede ja... Men da trenger jeg fødselsdato deres.. Kom igjen jenter,så lager vi litt liv..Jiha.. Hehe.. Jeg veit hvilken kort jeg er..Noen som veit hva jeg er??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå