lisje21 Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Gutten min på straks 8 mnd, sover ekstremt lite. Han har sovet veldig lite helt i fra fødselen av, men nå de siste ukene har det vært helt nedi 4 timer tilsammen. Virker i grunn som om det er noe som plager han, i og med at han sover bare i 20 min sammenhengende, våkner og hyler (ikke gråter) og må trøstes i søvn igjen. Har vel sovet maks 1 1/2 time sammenhengende noen ganger om natten. Har vært til legen i dag, hvor han ble grundig sjekka, og de ikkje fant noke gale. Legen mente det var bare et vanlig ``søvnproblem`` og ved hjelp av noen gode rutiner skulle det ordne seg. I og med at han e frisk no, så har eg prøvd å legge han i senga når det er sengetid og latt han gråte litt, kom så inn og trøstet han uten å ta han opp, begynte å gråte igjen når eg gikk, men så ble det stilt. Har dere noen andre råd, gjerne de som vet som fungerer? Har skikkelig søvnmangel!
abella Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Høres ut som svært lite søvn! Hva sjekket legen? Hvis du tror noe plager han bør du ikke gi det før du har funnet ut av det. Hvis du ikke er enig med legen så forsøk å få en second opinion. Hvordan er han på dagtid? Og hva har du evt forsøkt tidligere? Har han blitt utredet for reflux?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå