Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det på riksen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Smiley :-)

Uff ja riksen.....BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ

Måtte gjennom aih vi:-(

Oldereid, som var veldig hyggelig, sa at de bittebittesmå flekkene jeg hadde med endo knapt kunne si å være betydningsfullt. Så hun ville klassifisere oss som uforklarlig barnløse, og derfor mente hun også at det var verdt å prøve med inseminering.....prøvde å slippe. Men jeg måtte prøve det 2 ganger.

Ble faktisk skikkelig deppa, om du skjønner. Hun sa at sjansen for graviditet "bare" er ca 20%, og jeg har aldri hørt om noen som har blitt gravid med aih - så jeg må innrømme at jeg føler det veldig bortkastet. Ikke fikk jeg stå i kø heller mens de prøver!!!

Det manglet også en blodprøve av mannen min, som jeg strengt tatt syns de kunne nevnt da vi var der i januar, så jeg endte opp med en bag med sprøyter og 3 minutters opplæring i hvordan vi skulle sette dem og blande dem, og så fort blodprøvene er klare, får vi tilsendt resept. I og med at jeg får mensen mlm 15-18 er jeg også redd vi ikke rekker det denne perioden.....skal prøve men.

Så det var ingen god tur på riksen denne gang. Vært litt deppa etterpå og ikke vært her inne før nå. I tillegg har vi bestilt ferie i uke 22, og det er vel rundt el i den pp og dermed blir vel også den ferien ikke noe av...

Vanskelig å være positiv hele veien, beklager at jeg er så negativ og sytete.

Fortell heller litt om dere da? Nå er det vel rett før spraystart for deg? Gleder deg? Gruer deg? Godt å liksom være i omløp?

Fortell fortell!!!

Klem

Skrevet

Der var du endelig!

Har vært spent på å høre hvordan det gikk med dere.!

Det virker som de kjører et standard opplegg ,synd dere ikke slapp unna Aih da..

Jeg var nok veeldig heldig med hvem jeg kom til , hadde det vært henne du var hos, hadde jeg sikkert endt opp med Aih jeg også!

Men jeg har hørt om jenter som har blitt gravide med Aih , så det er ikke en umulighet:)

'Det hadde jo vært helt topp om dere ble det på den måten istedet.

Og det blir litt ekstra hjelp selv om det ikke er ivf.

Jeg skjønner godt at du ble deppa , hadde nok blitt det selv skal jeg ærlig innrømme.Dårlig at man ikke kan stå i kø til ivf samtidig , skjønner ikke hvorfor det er sånn .

Syns det virker som om mange får det andre steder

Dårlig av dem å ikke nevne den blodprøven når dere var der sist!

Ja , nå er det spraystart snart.Akkurat nå så gruer jeg mest..Men det skal bli godt å komme igang

Hadde aldri trodd at vi skulle ende opp med å få hjelp.Spesielt ikke når vi har en fra før som ble til på vanlig måte.

Kjenner at jeg må endre innstilling , se mer positivt på dette.

Skal på forsamtale 4 Mai , så da får vi vite litt mer , Det skal bli ålreit.

Vanligvis så er man jo på det før man begynner på medisiner men vi ble liksom skvisa inn , så må begynne på medisiner på egenhånd.

Dumt hvis dere ikke får tatt den ferien.Det er noe dere kunne ha trengt.Godt å komme seg bort litt!

Lykke til Skaubinna , koselig om du skriver å forteller hvordan det går med dere nå og da:)Vil gjerne vite!

Klem fra meg

Skrevet

Og bare å skrive eller sende pm hvis du trenger å prate eller ventilere litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...