Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Er det noen som vet hva dette kan komme av? I stedet for tekst blir det noen veldig svake streker på papiret. Bilder og symboler på samme siden blir skrevet ut. Har prøvd fra både mac og pc, i to ulike formater. Det er litt krise, jeg trenger å skrive ut masse ark i kveld! Er det noen som aner hva dette kan skyldes?
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Dytter jeg, for jeg er litt smådesperat.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Nei, det første jeg gjorde var å sette inn helt ny patron med sort blekk. Men, det er antakelig noe med blekket likevel, for den skriver ut nå jeg farger teksten blå. Så tilgangen til sort blekk er antakelig tett på en eller annen måte. Vet noen hvordan det kan fikses? Det er begrenset hvor mye blått blekk jeg har...
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Det er ofte et lite klistremerke på de patronene man må fjerne? Har du fått gjort det? Typisk at sånt skjer når man skal skrive ut noe viktig..
Anonym bruker Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Ja, har trippelsjekket at ikke noe stenger for. Og det var jo sånn før jeg satt inn den nye patronen, den gamle var ikke helt tom. Så det må være noe som er tett i selve printeren. Argh, hadde ikke tenkt til å bruke kvelden til å operere den Og uansett aner jeg ikke hvordan det skal gjøres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå