Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt med EL-testing denne pp..så håper noen kan hjelpe meg litt, og svare på noen spm..:)

Jeg synes det er litt vanskelig å vite når testene er positive. Ser jo tydelig to streker, men så står det i bruksanvisningen at teststreken må MINST være like sterk som kontrollstreken, eller sterkere. Synes den ser litt svakere ut her..

Prøver å linke til et bilde her, så kanskje noen kan hjelpe meg å tyde? :)

http://www.barnimagen.com/content/view/thumbnail_user/576580

Og en ting til.. Jeg har sykluser på mellom 30 og 40 dager. De to siste var på 38 og 37 dager.. Denne EL-testen er fra syklusdag 10..! Er ikke det litt tidlig? Jeg begynte å teste på dag 10, fordi jeg prøvde å tempe en pp, og da ble det temp.stigning rundt dag 10..så mulig det stemmer. Er det negativt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten.. Teststreken fra dag 11 ble litt svakere.

Skrevet

Hei!

Jeg ville tolket testen på bildet som positiv. Kanskje du sliter med noen hormonelleforstyrrelser, siden du har så lange sykluser? Da kan jo i såfall dette påvirke el- testingen. Vet jo det blir sagt at pcos kan påvirke testingen. Bare et forslag, jeg er ingen ekspert.... men hopp i høyet for sikkerhetsskyld da;)

Skrevet

Takk for svar! :)

Har lest litt om pcos, høres litt skummelt ut, så håper ikke det er det. Har begynt med Vitex, så kanskje det hjelper. Får nok bare krysse fingrene, vente og se hva som skjer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...