Ooops I did it AGAIN Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Vi har kuttet ut ammingen og jr får mme. Sies jo de skal ha det til de er året og ikke 10 mnd som jeg også har hørt? Endelig fikk jeg han også til å drikke vann. Tørstedrikken er derfor vann her. Og til maten vil han ikke ha mme. Han får det kun før han skal legge seg til lurene og kvelden. Er vår kosestund. Men så kommer jeg til at han bare får i underkant av 5 dl mme i løpet av dagen. Er det for lite?
Rampongi Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Hvor gammelt er barnet? Vi fikk høre av hs at ungen vår på 6 mnd skulle ha omtrent 500/600 ml mme i døgnet og resten vann og måltider. Hun er 7 mnd nå og gir henne omtrent den mengden mme i løpet av døgnet. Hun får ellers 2 grøtporsjoner og et fruktmåltid i løpet av dagen og noe vann. Hun vil gjerne drikke vann, men synes det er vanskelig å svelge tror jeg..Så vi jobber med saken. hs mente at hun fikk iseg en del væske når hun spiste frukt og grøt også og det stemmer vel forsåvidt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå