Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Vesla på snart 7 mnd har begynt å HYLE når jeg blir borte fra synsfeltet. Er hun ekstra sliten hjelper det ikke å snakke til henne heller, feks borte fra kjøkkenet når hun ligger i stua, er i samme rom men hun ser meg ikke. Noen som husker hvor lenge sånt varer? Hun pleier jo å være så flink til å leke for seg selv, men nå sliter hun meg litt ut... er ikke bare bare å bære rundt på 10 kilo med unge når man skal få gjort noe. Så her flyter oppvaska osv hehe. Vi får jo kost oss masse på gulvet, men hadde vært fint å kunne gå på do uten at hun hyler...
Mammatiljente-09<3 Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Sliter med det samme selv! er blitt bedre, for en periode måtte hun bare være med meg enten at jeg lekte på gulvet med henne eller at hun satt på fanget.. og nå leker hun litt for seg selv, men at hun ser meg hele tiden...kan også gå på do igjen uten at hun er med.. Hos oss varte det vel rundt 2 uker eller noe...kanskje det blir verre igjen..det vet jeg ikke:) nyter tiden der hun kan leke alene mens jeg vasker opp, støvsuger o.l:)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 8. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2010 Heldigvis går det jo over Gruer meg litt til hun blir redd fremmede, men gleder meg også litt til hun begynner å strekke ut armene etter meg. Nå er hun jo glad for å se meg og pappan, men føler litt noen ganger at så lenge hun får oppmerksomhet er det litt det samme hvem som kommer
magica og lille tryll ♡ Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Snuppa mi er sånn enda, og hun er 9 mnd. Ser ikke ut til å gi seg med det første heller. Ganske slitsomt ja, men trøster meg med at det tross alt bare er en fase...
Kortslutning Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Sånn er det her også. Det begynte når hun var 7 mnd, og nå er hun 8 og det ser ikke ut til å gi seg enda. Hun hyler så snart hun skjønner at nå forsvinner mamma eller pappa ut av synesfeltet hennes. Blir litt svett innimellom, men det er rart hva men blir vant med;) Jenta her hyler om det er tante, bestemor, mamma eller pappa som forsvinner. Jeg satt på gulvet sammen med jenta og tanten hennes, og da hylte hun da tanten gikk på et annet rom. Vi får vel håpe det går over snart;)
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 9. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2010 Oi, det hørtes slitsomt ut! Ja, hun er lik om det er meg eller om det er pappan. Noen ganger går det helt fint, andre ganger hyler hun bare jeg setter meg i sofaen (og hun ser at jeg er der...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå