Gå til innhold

hva skal en ønske seg til baby nr 3, når vi har alt...(nesten) (tre tette)

maria isabell

Anbefalte innlegg

har skrevet opp

fotoalbum

ullboddyer (ull bruker en opp)

ullstrømpebukser

hufa lue (denne varer nesten evig, mine to gull har sine enda og de begynte å bruke dem ved 6 mnd alder)

noen flere ideer? hva ønsker dere til nr 3-4-5????

nå sier eg ikke hva vi ønsker oss før noen spørr altså:)

Fortsetter under...

Har dessverre ikke svar på spørsmålet ditt, ble bare så misunnelig ;)

Vi var HELT ferdige med barn, og har gitt bort alt med en gang ungene har vokst ut av noe/ sluttet å bruke det.....

Sitter med skjegget i postkassen nå... Venter nr tre i november :)

Så til deg kan jeg bare si: nå kan dere jo unne dere å ønske dere all verdens luksusting og duppeditter :)

Hva med barnevakt/avlastning/hjelp i huset ? Blir travelt med 3 tette :) Ikke akurat noe å ta vare på til senere for babyen, men kanskje alle barna vil sette pris på en mer opplagt mamma som har mer tid og overskudd til alle sammen ?

Venter selv nr.3 og eldstemann er bare 4 år så det er dette jeg ønsker meg . Det er hva jeg vil kalle luksus !! :)

kjempe lurt:) det hadde vert godt med muligheten til å sove når babyen sover for eksempel, litt hjelp innimellom når mannen er på jobb (han jobber hele dagen og ofte hele kvelden også)

trur eg skal ønske meg det:) sammtidig som eg håper på barnehage plass for 3 åringen:)

• 4 uker senere...

Annonse

Annonse

Har også det meste fra før, men det er iallefall anbefalt med ny madrass.. :

http://www.lub.no/id/72D871C0D89A308FC1257689005046DD

Og så har jeg unnet meg en slik overmadrass:

http://dry.no/dry_kid_over.html

Var iallefall kjempe herlig å bare legge på laken oppå madrass/overmadrass uten at tisselakenet begynte å krølle seg/skli.. Kostet 649,- tror jeg.

Lammeskinn

Ullpysjamas fra nøstebarn

Babycall med kamera (helt uunværlig her!!!)

Barneforsikring

Obos-medlemskap el.l. hvis aktuelt

Eller bare gavekort på h&m, barnas hus el.l. Kanskje det er noe som blir ødelagt eller var mer slitt enn du tenkte, så kan du investere i nytt når behovet melder seg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...