To trollunger + en spire Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Det er så herlig å vite at alt så langt står bra til. Fin utvikling fra sist ultralyd og spiren er nå 8 uker 5 dager. Måler 2 cm og hadde 120 hjerteslag i minuttet. Håper så inderlig at alt går bra denne gangen siden forrige endte i MA.
Antiope Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Ja sånt er herlig å høre. Jeg skal på ultralyd (min første) på mandag og vil da også være 8+5. Nå håper jeg at jeg får se det du har fått sett i dag! Grattis.
nurke84 *mamma til alma* Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 oi oi oiiii grattulerer, håper allt går bra viderer nå for deg
Bebi2010 Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Jeg skal på ultralyd i morgen. Er da 7+6 (tror jeg). Håper jeg får like hyggelig beskjed:) Er veldig spent...Håper alt er bra. Har aldri vært på ultralyd før, så vet ikke helt hva jeg kan forvente..? På denne tiden kan man vel høre hjertet slå?
Gravid30 *Har født ei datter* Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 Til Bebi2010. Så morro at du skal på Ultralyd i morgen. Gled deg. Du vil få se et hjerte slå i hvertfall. Jeg har vært på UL i uke 7 og 9 og skal igjen i morgen. Er i dag 11+2 og nå gleder jeg meg til å se den lille forhåpentligvis spreller godt i magen. Masse lykke til=)))
Bebi2010 Skrevet 9. april 2010 #7 Skrevet 9. april 2010 Alt så helt perfekt ut på ultralyden i dag! Hjertet slo som bare det:) Tjohoo, veldig glad:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå