Gjest iliis Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Så da er vi snart igang med en ny pp... Har hatt en pause mnd nå, så vi gleder oss til å begynne igjen.. Har gått på metformin i ca en mnd nå, så får håpe det hjelper! Noen andre som er igang med en pp om ca sju dager?
..snøklokke.. Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Så bra at tr kom, jeg er faktisk missunnelig på deg:) Er over ikm og venter bare på tr jeg og nå, og kunne meget godt tenkt meg å få den nå, slik at jakten på el-symptomer snart kunne startet:)
Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Ja her kom også tanta i dag, eneste positive med det er at den faktisk er presis. Før første svangerskap gikk det 6-8 uker mellom den kom, fikk pergo. 2.svangerskap ble jeg gravid ca 15 min etter jeg slutta på pillen, føltes i alle fall sånn. Men vil ikke at det skal bli for stor alder mellom 2 og 3, minste blir 4 i januar, kanskje storesøster på bursdagen sin? Ja det hadde vært noe går for det nå. Du får skremme frem tanta Mumitrollet!
..snøklokke.. Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Hehe, jeg prøver å lokke med det meste, men hun lytter ikke. Kanskje sex ikveld kan få hu frem?!
marihøne85 Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Hei iliis! Her blir det også ny prøveperiode om ca. en ukes tid. Har gått til innkjøp av eggeløsningtest som skal benyttes denne gangen:) Tenker testinga begynner førstkommende onsdag. Det lyktes ikke for oss 1. pp, håper bruk av eggeløsningstest skal øke sjangsene:) Er du diabetiker, iliis? Mener å huske at Metformin er et antidiabetikum.. (jeg er fersk sykepleier). Får i alle tilfeller håpe at det hjelper deg!
Gjest iliis Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Heihei! Skal gå til innkjøp at eggløsningstester jeg også! Nå skal ikke eggløsninga komme seg unna! hehe! Jeg er ikke diabetiker nei, men jeg har pcos. Så metformin skal vist hjelpe meg litt på div. områder. Så får håpe at den gjør det:) Tar imot all hjelp jeg kan få Da må jeg prøve å holde et øye med deg. Kanskje spiren sitter på samme mnd! Hadde vært stas..
marihøne85 Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Åja, visste ikke at Metformin også benyttes for PCOS. Det er klart man prøver de hjelpemidlene man kan:) Ja, det hadde vært kjempemoro om det klaffer for oss begge samme måneden! Vi får holde litt øye med hverandre:)
Gjest iliis Skrevet 11. april 2010 #8 Skrevet 11. april 2010 Ja, jeg er litt overvektig grunnet insulinresistens. Derfor kan metrofmin hjelpe meg! Vi begynne med prøvinge allerede ikveld vi:p hehe! Litt ivrig kanskje.. Men annenhver dag hele denne mnd tenkte vi:) Vi får snakkes i slutten av mnd! Lykke, lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå