Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest iliis
Skrevet

Så da er vi snart igang med en ny pp... Har hatt en pause mnd nå, så vi gleder oss til å begynne igjen.. Har gått på metformin i ca en mnd nå, så får håpe det hjelper!:) Noen andre som er igang med en pp om ca sju dager? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra at tr kom, jeg er faktisk missunnelig på deg:) Er over ikm og venter bare på tr jeg og nå, og kunne meget godt tenkt meg å få den nå, slik at jakten på el-symptomer snart kunne startet:)

Skrevet

Ja her kom også tanta i dag, eneste positive med det er at den faktisk er presis. Før første svangerskap gikk det 6-8 uker mellom den kom, fikk pergo. 2.svangerskap ble jeg gravid ca 15 min etter jeg slutta på pillen, føltes i alle fall sånn. Men vil ikke at det skal bli for stor alder mellom 2 og 3, minste blir 4 i januar, kanskje storesøster på bursdagen sin? Ja det hadde vært noe går for det nå.

Du får skremme frem tanta Mumitrollet!

Skrevet

Hehe, jeg prøver å lokke med det meste, men hun lytter ikke. Kanskje sex ikveld kan få hu frem?! :)

Skrevet

Hei iliis!

Her blir det også ny prøveperiode om ca. en ukes tid. Har gått til innkjøp av eggeløsningtest som skal benyttes denne gangen:) Tenker testinga begynner førstkommende onsdag. Det lyktes ikke for oss 1. pp, håper bruk av eggeløsningstest skal øke sjangsene:)

Er du diabetiker, iliis? Mener å huske at Metformin er et antidiabetikum.. (jeg er fersk sykepleier). Får i alle tilfeller håpe at det hjelper deg!:)

Skrevet

Heihei!:) Skal gå til innkjøp at eggløsningstester jeg også! Nå skal ikke eggløsninga komme seg unna!:P hehe!

Jeg er ikke diabetiker nei, men jeg har pcos. Så metformin skal vist hjelpe meg litt på div. områder. Så får håpe at den gjør det:) Tar imot all hjelp jeg kan få:) Da må jeg prøve å holde et øye med deg. Kanskje spiren sitter på samme mnd!:) Hadde vært stas..

Skrevet

Åja, visste ikke at Metformin også benyttes for PCOS. Det er klart man prøver de hjelpemidlene man kan:)

Ja, det hadde vært kjempemoro om det klaffer for oss begge samme måneden! Vi får holde litt øye med hverandre:)

Skrevet

Ja, jeg er litt overvektig grunnet insulinresistens. Derfor kan metrofmin hjelpe meg!:)

Vi begynne med prøvinge allerede ikveld vi:p hehe! Litt ivrig kanskje.. Men annenhver dag hele denne mnd tenkte vi:) Vi får snakkes i slutten av mnd!:) Lykke, lykke til! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...