lykkeliten1 Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Har IKM uke 15. Kjenner murringer i magen. Har gjort det i noen dager nå. To av dagene har jeg også følt meg litte granne uvel. Sitter å kjenner på disse murringene nå også, mens jeg skriver. Hmmm, hva kan det komme av. Det er vel egentlig for tidlig å kjenne symptomer? Håper selvfølgelig at det har klaffet denne måneden, men jeg fant jo ikke EL denne måneden engang! Da kan det vel ikke være mulig å være gravid? Spørs om ikke jeg er på skikkelig symptomjakt bare? Murringene sitter nedert i magen i midten, noen ganger litt til venstre. Tror det er litt tidlig med TR også. Pleier å ha ok regelmessig TR. Noen som har noen tips, råd eller har kjent det samme selv?
..snøklokke.. Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Jeg kan nok ikke hjelpe deg så mye, mer enn å si at jeg har hatt det likt denne syklusen.. Jeg er nå på dag 31 og for ca en uke siden, og i flere dager, hadde jeg mensmurringer og stikkinger i magen. Er ikke gravid ser det ut til, så det er kanskje bare slik kroppene våre er, at de gir fra seg litt signaler på både det ene og det andre i løpet av en syklus? Men for all del, håper for din del at det er begynnende svangerskapssymptomer- for det kan det selvsagt meget godt være:)
Carina har to små gull Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Kan være at du er gravid og det kan være at du ikke er det. Jeg pleier å få murringer en uke før ikm og har ikke vært gravid. Men håper for din skyld at du er det Masse lykke til
Hanaomi Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 jeg også har hatt dette... vært svimmel også ... spesielt i går og i dag, og det et 10 dager til IKM...
Hanaomi Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 + at det kjennes ut som om at mensen kommer når som helst... :-(
lykkeliten1 Skrevet 9. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 9. april 2010 Er fortsatt litt uvel og kjenner murringer. Har litt ømme pupper også, men det har jeg ganske mye av i tide og utide uansett. Vet kjenner jeg denna skrotten rett så kommer vel TR og spiller meg et puss denne måneden også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå