Gå til innhold

Kjenner murringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM uke 15.

Kjenner murringer i magen. Har gjort det i noen dager nå.

To av dagene har jeg også følt meg litte granne uvel. Sitter å kjenner på disse murringene nå også, mens jeg skriver.

Hmmm, hva kan det komme av. Det er vel egentlig for tidlig å kjenne symptomer?

Håper selvfølgelig at det har klaffet denne måneden, men jeg fant jo ikke EL denne måneden engang! Da kan det vel ikke være mulig å være gravid?

Spørs om ikke jeg er på skikkelig symptomjakt bare?

Murringene sitter nedert i magen i midten, noen ganger litt til venstre.

Tror det er litt tidlig med TR også. Pleier å ha ok regelmessig TR.

Noen som har noen tips, råd eller har kjent det samme selv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan nok ikke hjelpe deg så mye, mer enn å si at jeg har hatt det likt denne syklusen.. Jeg er nå på dag 31 og for ca en uke siden, og i flere dager, hadde jeg mensmurringer og stikkinger i magen. Er ikke gravid ser det ut til, så det er kanskje bare slik kroppene våre er, at de gir fra seg litt signaler på både det ene og det andre i løpet av en syklus? Men for all del, håper for din del at det er begynnende svangerskapssymptomer- for det kan det selvsagt meget godt være:)

Skrevet

Kan være at du er gravid og det kan være at du ikke er det. Jeg pleier å få murringer en uke før ikm og har ikke vært gravid. Men håper for din skyld at du er det :)

Masse lykke til :)

Skrevet

jeg også har hatt dette... vært svimmel også ... spesielt i går og i dag, og det et 10 dager til IKM...

Skrevet

+ at det kjennes ut som om at mensen kommer når som helst... :-(

Skrevet

Er fortsatt litt uvel og kjenner murringer. Har litt ømme pupper også, men det har jeg ganske mye av i tide og utide uansett.

Vet kjenner jeg denna skrotten rett så kommer vel TR og spiller meg et puss denne måneden også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...