GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Etter å ha vært sykt bekymra fro at det var noe galt med babyen i magen min, kan jeg puste lettet ut=) Fikk ny ul om 3 uker fordi det var for tidlig å sette termindato. Men fikk vite kjønnet og det var som min indre føelse sa, vi venter en liten jente=) Har en gutt fra før av så dette var gøy, men det virkigste av alt, er at barnet er frisk! Er så utorlig glad=) stoor klem
Knøtte85 Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Gratulerer med ei lita jente!! :-) Dere har masse å se frem til! :-) Klem til dere! :-)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 8. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. april 2010 takk=) har du en jente? eller skal du ha en jente denne gangen? gøy med et av hvert kjønn=)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Gratulerer!! Var kjønnet helt sikkert, kunne hun se det helt tydelig?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Gratulerer så masse med jenta!!
Gjest Skrevet 8. april 2010 #6 Skrevet 8. april 2010 gratulerer med frøkna Herlig følelse å se at alt er bra der inne ja <3
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 8. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. april 2010 ja jormoren sa at hun kunne se kjønnsleppene til ungen:s men ikke vet jeg. spurte oxo jeg bare kunne begynne å handle rosa, da sa hun ja. Hvis d hadde vært en gutt sa hun at da kunne hun se tissen, men vare hverkan baller eller en liten guttetiss der hehe
*Nøtta* Skrevet 8. april 2010 #9 Skrevet 8. april 2010 Gratulerer med den lille jenta. Kan jeg spørre hvor langt du er på vei? Jeg skal på UL på mandag, er da 13+2 og har såååå lyst at kjønnet skal vises da. ;-p
høstbarn:) Skrevet 8. april 2010 #10 Skrevet 8. april 2010 åååå så spennende, og koselig med en liten tulle. Vi og har en gutt fra før, så det blir spennende å se hva jeg bærer på nå!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 8. april 2010 Forfatter #11 Skrevet 8. april 2010 faktisk så er jeg ikke sikker for liten til at de kunne sette en termin datao så skal tilb ake om noen uker. Tror jeg er ca 16++. Så at d var en jente godt.forrige gang så jeg tydelig en liten guttetiss, men ikke denne gangen=) du kan jo spørre om de kan se kjønnet....=) lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå