Carina har to små gull Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Pleier som regel å kjenne el veldig godt. Denne pp har jeg ikke kjent noe. Hadde litt el slim på cd 10, men vet ikke om det var det. Ble forkjøla på cd 11 og dette har utviklet seg til en influsensa de siste par dager. Er nå på cd 16. Men kroppen kan vel utsette el om man blir syk? Kan jo være at jeg allerede har hatt el, at jeg bare ikke har kjent til den denne pp. Noen som vet?
Carina har to små gull Skrevet 8. april 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. april 2010 Ser ut til at jeg har el nå.... masse el slim, lav og åpen tapp. OG positiv el test. Må vel hoppe til sengs. El et par dager forsinket, men det er vel til å leve med.
Bringebærmamma 160611 Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Jeg hadde influensa en vinter for ca 1,5 år siden. Siden jeg kjenner EL og har kontroll på mens (selv om jeg ikke prøvde på å bli gravid da) vet jeg at jeg skulle hatt EL den uka jeg lå rett ut med influensa. Da kom EL 5 dager senere enn forventet. Mens jeg var syk tok jeg 1 paracet og 1 ibux ca hver 3-4 time for å holde feber og verking i kroppen i sjakk. Kan jo også være ibuxen som var grunn til at EL ble utsatt og ikke bare selve influensaen......? Uansett, lykke til med sengekosen ;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå