Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurte på hvis jeg går på pergotime, å da får eggløsning la meg si på en lørdag eller søndag, hva gjør jeg da? for må til gynekolog først å sjekke om det ikke er fler enn 3 egg der?! itilfelle det blir flerlinger. Er det noen gynekologer som er oppe i helger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen gynekologer som er oppe i helger?

Skrevet

Må du til gynekologen for å sjekke? Det har aldri jeg måttet, men... Jeg foreslår at du ringer gynekologen din og spør om dette her.

Skrevet

hun sa at jeg burde dette. Pga fare for flerlinger, hvis du får fler enn 3 egg som modnes.

Skrevet

Du "burde" ja... Akkurat. Ja, jeg vet hva jeg ville gjort, men så er det ikke sikkert du tenker likt som meg selvfølgelig... Hehe...

(Ja, for å si det rett ut, jeg ville ikke brydd meg dersom det falt seg at EL ble i en helg. Jeg tar gjerne i mot både to og tre om så skulle skje. Jeg tror ikke det er veeeeldig sannsynlig, og selv om jeg forstår det ville bli betegnet som "risikosvangerskap" hadde jeg likevel forsøkt å bli gravid, for harde livet.... Men ikke alle ville tenke sånn. Om jeg hadde komt til gyn og oppdaget tre modne egg hadde jeg sannsynligvis likevel hoppet til køys... Men dette er hva JEG ville gjort, og jeg vil ikke nødvendigvis råde deg til å gjøre det samme... Vi har vært vært prøvere i halvannet år nå, etter å ha vært prøvere i 2,5 år før førstemann ble til...)

Lykke til!!!! Uansett hva du bestemmer deg for å gjøre...

Skrevet

Ok, ja skjønner det er ganske ganske lenge. Jg tror jeg satser på det samme som deg da, hehe:D

Tusen takk for alle svar:)

Skrevet

:-)

Ja, i mine øyne ville flerlinger bare vært sett på som en stooor bonus!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...