-68mamma Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Hei jenter !!! Jeg tenkte bare komme innom og si at jeg har en "Baby-lage-pakke" å selge :-) Det er : 24 stk. El-test strimmel 5 stk. Pree Seed glidemiddel for bedre svømmere 8 stk. Gravid-test stav 1 stk. Clearblue Digital test med ukeindikator Alt er kjøpt på billigetester for bare 3 måneder siden. Verdi kr. 629,- Selges for kr. 400,- Send meg en mail på : [email protected] Førstemann til mølla :-) Og ha en flott vårdag videre !!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Hei vennen! Trenger ikke kjøpe pakka di da jeg er i uke 26 nå, men har savnet deg så veeeldig så ville bare si hei! Hvordan går det med deg? Har du helt lagt tanken om et barn tilside, eller tar dere det bare som det kommer uten å bruke prevensjon? Her går det heldigvis bra denne gangen. Ul igjen idag og Alexander veier nå 800 gram.og er en meeeget aktiv krabat. Blir rart med en liten en i huset igjen etter 13 år. Sliter veldig med bekkenet og gjentatte uvi og vonde kynnere så må holde meg myyye i ro så det er godt jeg ikke har en liten en å passe på i tillegg her hehe. Håper i allefall at du har det bra til tross for det som har skjedd. Stoooor klem fra Cathrine.
Carina har to små gull Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Lurer også veldig på hvordan det går med deg 68-mamma Er fortsatt her inne å vanker jeg og ikke kommet meg videre.
-68mamma Skrevet 8. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. april 2010 Hei Katta og Carina81 !! Værsåsnill å sende meg en mail da - så kan vi "prates" ?! Hadde vært så kjempehyggelig ! *stor klem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå