*sommer* Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Hei Jeg har hatt 4 ivf forsøk og 3 avbrutte pga for få egg eller ingen befruktning. Har kun fått ut 2-3 egg hver gang, men de (Aleris) sier at kvaliteten er god. Om det skal bli flere forsøk ønsker jeg å prøve noe annet. Tenker da at Danmark har kommet litt lenger enn oss og at det finnes flere alternativer der. Noen som har erfaringer?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Vi dro til Finnland (men mitt problem var mange og dårlige egg...) Lykke til med veien videre *sommer* :-) Klem
Håpefull38 Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Jeg har nettopp vært på CFC i København. Fikk ut bare 3 egg, men alle ble befruktet og var helt perfekte! Satt inn 2 og fikk 1 på frys. De brukte også assisted hatching( lager et snitt i egget for at det lettere skal feste seg). Fikk negativ test i dag på dag 12, og er ikke så optimistisk lengre. Så det spørs om det blir ny tur nedover. Sjekk ut nettsida deres: copenhagenfertilitycenter.com
*sommer* Skrevet 11. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 11. april 2010 Takk Veldig trist at det ikke gikk bra denne gangen Håpefull38. Jeg får også ut kun til 2-3 egg hver gang og kvaliteten skal være grei. Har også tenkt på assisted hatching, men er litt lei alle negative svar og mister ofte troen på at det skal gå bra.... Håper det går bra med deg Snøfilla? Adopsjon er jo også en mulighet som jeg har begynt å se for meg.. eller eggdonasjon :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå